برپایی یادواره فرهنگ و هنر عاشورائیان

یادواره رقابتی فرهنگ و هنر عاشورائیان از 24 آذرماه، به مدت پنج روز، در آمفی تئاتر موسسه آموزش عالی سپهر برپا می شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی یادواره عاشورائیان، نرگس صابری، دبیر این یادواره، بیان کرد: پس از انتشار فراخوان اولین یادواره رقابتی فرهنگ و هنر عاشورائیان به دلیل استقبال هنرمندان فرصت ثبت نام و ارسال آثار در بخش های مختلف تمدید شد. نهایتاً در  روزهای  14،13 و 15 آذرماه آثار دو بخش نمایشنامه خوانی  و اجرای تک نفره با حضور حمید شهرانی و پیمان کریمی در سه روز مورد بازبینی قرار گرفتند و آثار راه یافته در این دو بخش اعلام شدند.

وی در ادامه افزود: بخش ادبی این یادواره امروز، 24 آذرماه، ساعت 14 با دبیری رضا مهدوی هزاوه، عطیه سلطانی  و سامع برپا می شود. در بخش تدوین، که  دوشنبه، 25 آذرماه، ساعت 14 تا 16 در موسسه آموزش عالی سپهر برگزار می شود، محصصی و دلپاک، داوری را برعهده دارند. در ادامه، بخش نمایشنامه خوانی 26 آذرماه ساعت 9 در هنرسرای خورشید آغاز می شود و در روز پایانی، آثار بخش اجرای تک نفره ساعت 9 بر صحنه هنرسرای خورشید خواهند رفت. رحمت امینی، حامد نصرآبادیان و رضا مهدوی هزاوه داوران این بخش‌اند.

صابری در پایان اذعان کرد: پنجشنبه، 28 آذرماه، ساعت 9 کارگاه آموزشی بدن، با حضور حامد نصرآبادیان برگزار خواهد شد. نهایتاً در 28 آذرماه ساعت 18 اختتامیه اولین یادواره رقابتی فرهنگ و هنر عاشورائیان در  هنرسرای خورشید برگزار می شود و یادواره با شناختن برگزیدگانش به کار خود پایان می‌دهد.

گفتنی است، هنرمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ یادواره به نشانی www.yadvarehart.persianblog.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار