موحدی: در شب استثنایی ما، فوق ستاره‌ها مغلوب شدند

تیم والیبال شهرداری زاهدان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم متین ورامین به پیروزی سه بر یک دست پیدا کرد.

حمید موحدی سرمربی تیم شهرداری زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بازی فوق‌العاده و استثنایی بود ما تمام تلاش خود را برای شکست حریف بکار گرفتیم.

وی تصریح کرد: در طول سه روز پیش از مسابقه فقط از نظر ذهنی و روحی روی بازیکنان کار کردیم وتوانستیم در بازی سازی آن‌ها موفق عمل کنیم با آنالیز دقیقی که از ورامینی‌ها داشتیم به خوبی آن‌ها را شناخته و راه‌های مهار مهره‌های کلیدی حریف رابه بازیکنان گوشزد کردیم.

وی تصریح کرد: شاگردانم به خوبی توانستند خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنند آن‌ها مقابل تیم مدعی و قدرتمند متین ورامین یک بازی سطح بالا و حرفه‌ای را ارائه کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: تیم ما در یک شب استثنایی خود کار خارق‌العاده‌ای انجام داد وبرد متاسفانه ما در این بازی به دلیل مصدومیت نتوانستیم از حضور پیمان کریمی ( دفاع وسط)‌ تیم بهره‌مند باشیم. 

موحدی تصریح کرد: "برنو" بازیکن پشت خط زن تیم نیز که در بازی شب گذشته یکی از بهترین‌های تیم زاهدان بود، در ست سوم از ناحیه کشاله ران دچار پارگی عضله شد و نتوانست تیم را همراهی کند ولی دیگرهم تیمی‌هایش همت کرده و جای خالی وی را به خوبی پرکردند. 

وی درخصوص وضعیت تیم والیبال متین و رامین گفت: تیمی بسیار خوب و فوق‌العاده است. فاصله فنی نیروهای ذخیره و اصلی ورامینی‌ها بسیار اندک است و مربی می‌تواند در شرایط حساس بدون هیچ مشکلی دست به تعویض بزند. این امر حاکی از سرمایه‌گذاری بی‌نقص و بسیار ورامینی‌هاست. 

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان تصریح کرد: والیبالیست‌های زاهدان در این بازی‌ مافوق تصوراتمان ظاهر شدند و توانستند با کسب سه امتیاز کامل بازی جایگاه خود را به مکان دهم جدول رده‌بندی ارتقا دهند.

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: موحدی ، والیبال ، ستاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار