مدعیان حقوق بشر باید ممنون ایران باشند

کشورهای غربی به خاطر مبارزه ایران با قاچاقچیان مواد مخدر باید ممنون و متشکر باشند نه اینکه ایران را به دلیل اعدام این قاچاقچیان به نقض حقوق بشر محکوم کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،رئیس کمیته حقوق بشر مجلس گفت: کشورهای غربی به خاطر مبارزه ایران با قاچاقچیان مواد مخدر باید ممنون و متشکر باشند نه اینکه ایران را به دلیل اعدام این قاچاقچیان به نقض حقوق بشر محکوم کنند.

هادی شوشتری نماینده مردم قوچان در مجلس شورای شورای اسلامی با اشاره به محکومیت مجازات اعدام در ایران از سوی کشورهای غربی اظهار داشت: اکثر اعدام‌ها در ایران مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر است که یکی از اهداف اصلی کشورهای غربی و اروپایی اشاعه آن در کشور ماست.

وی افزود: این کشورها به جای محکوم کردن ایران باید از جمهوری اسلامی ایران بابت این موضوع متشکر باشند.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس با بیان اینکه سالانه تعداد قابل توجهی از پرسنل نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت می‌رسند، خاطرنشان کرد: تلاش جمهوری اسلامی ایران همواره بر این بوده تا در برابر قاچاقچیان مواد مخدر از نسل جوان و سلامت جامعه انسانی دفاع کند.

شوشتری با اشاره به تلاش و پیگیری‌های کشور کانادا برای صدور اعلامیه ضد حقوق بشری علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: کشور کانادا در حالی به عنوان یک مدعی در زمینه حقوق بشر در برابر جمهوری اسلامی ایران ظاهر می‌شود که همواره حقوق بومیان این کشور را نقض کرده و در برابر ناپدید شدن هزاران زن و دختر از بومیان کشور کانادا پاسخی نداده است.
برچسب ها: حقو ق بشر ، مدعیان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.