سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انتقاد یا عدم انتقاد از دولت ربطی به انتخابات آتی مجلس ندارد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دولت یازدهم منسوب به اصلاح‌طلبان نیست، گفت: انتقاد یا عدم انتقاد از دولت ربطی به انتخابات آتی مجلس ندارد، چرا که انتخابات در جایگاه خود دارای ساز و کار مشخصی است.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب که انتقاد اصولگرایان از دولت را ترس از دست دادن کرسی‌های مجلس آینده از سوی آنان می‌داند، اظهار داشت: دولت یازدهم منسوب  به اصلاح‌طلبان نیست، چرا که مردم با توجه به افراط دولت اصلاحات و تفریط دولت احمدی‌نژاد به شعار اعتدال رای دادند.   
 
وی با بیان اینکه تمام کسانی که به دولت تدبیر و امید رای داده‌اند، اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و ملت ایران هستند، اضافه کرد: ما به عنوان مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری همواره از دولت دکتر روحانی حمایت کرده‌ایم، چرا که وی هم پشتیبانی مردم و هم حمایت "مقام معظم رهبری" را با خود دارد، لذا این صحبت که اصولگرایان ترس دارند، اشتباه است.   
 
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه از طرف طیفی سخنگویی می‌کنم که دولت دکتر روحانی و فعالیت‌های به نفع مردم و نظام آن را حمایت می‌کند، اضافه کرد: انتقاد یا عدم انتقاد از دولت ربطی به انتخابات آتی مجلس ندارد، چرا که انتخابات در جایگاه خود  دارای ساز و کار مشخصی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه میزان رای ملت است و مردم خود چهره‌های مناسب را انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: حرف درست این است که اصولگرایان بایستی فهرست مناسبی را به مردم ارائه کرده و از تشتت و تفرقه جلوگیری کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار