لحظه به لحظه با مراسم اختتامیه‌ی سی و دومین جشنواره تئاتر فجر؛/2

دبیر جشنواره تئاتر فجر: تمامی نقاط ضعف جشنواره را می پذیریم

قادر آشنا گفت: اگر ضعفی در این مدت در جشنواره دیده شد آن را برگردن می گیرم اما ما تلاش کردیم در حد بضاعتمان این ضعف ها را از بین ببریم.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران حاضر در محل اختتامیه جشنواره تئاتر فجر؛ "قادر آشنا" دبیر سی دومین جشنواره بین المللی تئاتر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و درود به شهیدان و امام شهیدان عنوان کرد: از زحمت های بی دریغ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می کنم چرا که حق النصاف بار عمده فعالیت ها به دوششان بوده همچنین از یار همیشگی هنرمندان مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران نیز تشکر می کنم.  
 
وی ادامه داد: خوشحالم در جشنواره امسال 16 گروه نمایشی در بخش بین الملل حضور داشته اند و درست است که باز تئاتر امسال کم رونق بود اما حضور سفرا و کاردانان در جشنواره امسال پررنگ بود.
 
آشنا تصریح کرد: از این که افتتاحیه جشنواره تئاتر فجر امسال در منطقه آزاد کیش برگزار شد بسیار خوشحالم چرا که در آن جا استقبال خوبی از جشنواره شد.
 
وی اظهار داشت: اگر ضعفی در این مدت در جشنواره دیده شد آن را برگردن می گیرم و اما ما تلاش کردیم در حد بضاعتمان این ضعف ها را از بین ببریم.  
 
دبیر جشنواره سی و دوم گفت: استقبال امسال از جشنواره بی نظیر بود اما بی نظمی هایی هم در سالن ها وجود داشت و این موضوع هم به دلیل مدیریت نادرست بود که من عذرخواهی می کنم.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار