مرادخانی، طاهری و رایزن فرهنگی کشور فرانسه از نمایش "کافه باله" و "ازدواج اجباری" دیدن کردند

مدیران، هنرمندان و مخاطبان از اجراهای جشنواره ای تماشاخانه ایرانشهر در دهمین شب از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استقبال کردند.

"علی مرادخانی" معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "حسین طاهری" مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و رایزن فرهنگی کشور فرانسه شب گذشته -8 بهمن ماه- از نمایش "کافه باله" کار گروهی کمپانی هرم فرانسه که به عنوان یکی از آثار بخش بین الملل سی و دومین جشنواره تئاتر فجر اجرا شد،  دیدن کرد.
 
به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر؛ مسعود رایگان، سعید کشن فلاح، بهزاد فراهانی، محمد خاکی، هوشنگ قوانلو، رضا آشفته، سامان خلیلیان و... از جمله افرادی بودند که از این اثر نمایشی دیدن کردند.
 
نمایش "کافه باله" اثری مبتنی بر حرکت بود که توسط 5 هنرمند فرانسوی به اجرا در آمد. استقبال مخاطبان از این نمایش تک اجرایی، تا حدی بود که بسیاری از تماشاگران با نشستن روی صندلی های اضافه و زمین، از این اثر نمایشی دیدن کردند.
 
همچنین نمایش "ازدواج اجباری" کاری از داریوش مودبیان که به زبان فرانسه در سالن استاد ناظر زاده کرمانی اجرا شد، از جمله آثار نمایشی شب گذشته -8 بهمن ماه- بود که مورد استقبال مخاطبان ایرانی و خارجی قرار گرفت.
 
لازم به یادآوری است، تماشاخانه ایرانشهر امشب -9بهمن ماه- میزبان دومین شب از اجرای نمایش "ازدواج اجباری" و "کافه باله" خواهد بود.
 
گفتنی است، نمایش "کافه باله" پنجشنبه و جمعه -10 و11 بهمن ماه- در ایوان شمس نیز روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار