همراه با سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛

"آروند دشت آرای": جشنواره فجر فرصتی برای دیده شدن است

کارگردان نمایش "باغبان مرگ" گفت: جشنواره تئاتر فجر یک فرصت مناسب برای دیده شدن یک اثر مهجور واقع شده است.

"آروند دشت‌آرای" کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش "باغبان مرگ" در گذشته در سالن اکو به اجرا رسید و به علت شرایط و مهجور بودن محل نمایش، این اثر آن‌طور که باید مورد ملاحظه قرار نگرفت و نتوانست مورد توجه دست اندرکاران تئاتر واقع شود و تنها قشر خاصی موفق به تماشای این اثر شدند.
 
کارگردان نمایش "بین خودمان باشد" عنوان کرد" نمایش "باغبان مرگ" دو سال در نوبت تئاتر شهر دست خوش وعده‌های اشتباهی شد و در نهایت با توجه به رسیدن زمان اجرا ناگزیر شدیم این اثر را در سالن اکو به روی صحنه ببریم.
 
دشت آرای تصریح کرد: جشنواره تئاتر فجر، فرصت مناسبی را برای به اجرا رسیدن این اثر فراهم کرد چرا که این نمایش مورد عنایت اهالی تئاتر واقع و از بازخورد خوب تماشاگران و هنرمندان برخوردار شد.
 
این کارگردان تئاتر درباره نمایشنامه این اثر گفت: نمایشنامه فوق‌العاده و نوع ساختار منحصر به فرد محمد چرمشیر و فضای خاص این داستان، مرا برای به اجرا در آوردن "باغبان مرگ" ترغیب کرد.
دشت آرای در ادامه گفت: این اثر با برخورداری از متنی درخشان و ژانر قابل توجه و متفاوت بودن، در اجرای خود موفق واقع شد و به همان صورتی که در گذشته به روی صحنه رفت بدون هیچ تغییر و به همراه کمک هزینه اندکی در جشنواره تئاتر فجر به اجرا رسید.
 
این کارگردان تئاتر اظهار داشت: نمایش "باغبان مرگ" در فرصتی مناسب همراه با شرایط مطلوب، بار دیگر به اجرای عموم خواهد رسید و همچنین در سال آینده نمایش "پلنگ صورتی" رابه روی صحنه خواهیم برد.
 
لازم به ذکر است؛ نمایش "باغبان مرگ" به نویسندگی محمد چرمشیر و به کارگردانی آروند دشت آرای و با نقش آفرینی آتیلا پسیانی و طناز طباطبایی در جشنواره تئاتر فجر بر روی صحنه رفته است.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار