قدردانی تهیه‌کننده "دريا و ماهي پرنده" از "نیوشا ضیغمی" و "همایون ارشادی"

"امیر پورکیان" تهیه‌کننده پروژه سینمایی "دریا و ماهی پرنده" گزارشی از پیش تولید این فیلم ارائه کرد.

"امیر پورکیان" تهیه‌کننده پروژه سینمایی "دریا و ماهی پرنده" در خصوص گزارش 60 روزه پیش تولید و تولید فیلم سینمایی مذکور به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در اوایل آذرماه سال جاری، بازنویسی و ویرایش فیلمنامه صورت گرفت و با تحویل آن به سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز پروانه ساخت آن در اواسط آذر ماه صادر و در همان روز پیش تولید آن آغاز گردید.

وی در خصوص انتخاب لوکیشن افزود: قبل از پیش تولید، مکان‌هایی در شهرهای یزد، کرمان و جزیره کیش توسط گروه تولید شناسائی گردید و تهیه کننده و کارگردان از مکانهای مذکور بازدید نمودند که در نهایت، مکان مورد نظر در محله دارآباد تهران انتخاب و ساخت ندامتگاه توسط گروه صحنه آغاز گردید.

این تهیه‌کننده در خصوص انتخاب عوامل گفت: در اوایل دی ماه با نظر تهیه کننده و مشاوره با کارگردان، کلیه عوامل تولید و پشت صحنه فیلم انتخاب و اسامی آنان از طریق رسانه های خبری منتشر گردید.

"پورکیان" با توجه به حساسیت انتخاب بازیگران اصلی و نوجوان فیلم اشاره داشت: یکی از سخت ترین مراحل پیش تولید فیلم، انتخاب بازیگران نوجوان بود که با تدبیر و تجربه مهرداد غفارزاده کارگردان فیلم، بازیگران نوجوان پس از تست های گوناگون و ایفای نقش نمایشی انتخاب گردیدند.

وی در خصوص بازیگران اصلی فیلم افزود: شاید بتوان گفت که بهترین گزینه‌های بازیگران اصلی توسط کارگردان انتخاب گردید که جا دارد در همین جا از همکاری و عنایت آقایان: همایون ارشادی، نادر فلاح، امیر حسین رستمی، پژمان بازغی و سرکار خانم نیوشا ضیغمی قدردانی نمود.

"پورکیان" در خصوص افتتاح پروژه و آغاز تولید آن گفت: در روز دوشنبه، سی ام دی ماه، با حضور دکتر عزیزی نماینده مجلس و سردار طلایی نماینده شورای اسلامی شهر تهران و همچنین جمعی از هنرمندان پیشکسوت سینمای ایران و اصحاب رسانه، فیلم برداری از پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده کلید خورد.

تهیه‌کننده این فیلم در پایان اظهار داشت: فیلم برداری پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده طبق برنامه ریزی و زمانبندی های صورت گرفته، تا دهم اسفندماه در تهران ادامه دارد و در پایان چند روز هم در بوشهر فیلم برداری خواهیم داشت و در همین جا از کلیه عزیزان که تا کنون ابراز لطف نموده و به این پروژه عنایت داشته اند تشکر و قدردانی می‌كنم.

انتهای پیام/ اس

برچسب ها: ماهی ، دریا ، سینما ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار