رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم؛

صندوق رفاه دانشجویی از جمله دستگاه‌هایی است که بحث تحریم را مدیریت کرد

امروزه صندوق رفاه دانشجویی از جمله دستگاه‌هایی که بحث تحریم را به بهترین شکل مدیریت کرده و این در حالی است که تمامی ظریفت‌های این صندوق هم اکنون باالفعل نشده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛‌ کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم طی سخنرانی در جلسه و تودیع و معارفه‌ی خود گفت: با توجه به فعالیت 3.5 ساله هم اکنون می‌توانم این را بگویم که توانسته ایم مشکلات رفاهی با اولویت تحصیلات، غذا، خوابگاه و بیمه دانشجویی را در صندوق دنبال کنیم و این حوزه به وضعیت مطلوب نزدیک شود.

وی افزود: با توجه به مدیریت زمان هم اکنون توانسته صندوق رفاه دانشجویی به بهترین شکل بحث تحریم را مدیریت کند و این در حالی است که بسیاری از ظرفیت های صندوق بالفعل نشده است.

مرادیان تصریح کرد: در سال 82 میزان ذخایر صندوق 2 میلیارد تومان بوده و امروز ذخایر صندوق به بیش از 200 میلیارد تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در حوزه ی وام شهریه‌ی دانشجویی نگران هستیم، چرا که از یک طرف دولت کاهش اعتبار می‌دهد، و از طرف دیگر دانشجویان نیازمند وام شهریه هستند تا هر دانشجویی بتواند از این امر یکی تسهیلات دانشجویی استفاده کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.