حواشی اسکار؛

"برادپیت": هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم با تندیس اسکار به خانه برگردم

"برادپیت" در صحبت‌های بعد از مراسم اسکار گفت: "اصلا نمی‌دانستم این تندیس را کجا بگذارم، هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم امشب با جایزه به خانه برگردم."

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای باشگاه خبرنگاران به نقل از وینتی‌فر؛ "براد پیت" در صحبت‌های بعد از مراسم اسکار به خبرنگار وینتی‌فر گفته: "اصلا نمی‌دانم این تندیس را کجا بگذارم. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم امشب با جایزه به خانه برگردم".

ممکن است"برادپیت" تندیس اسکارش را کنار جوایز اسکاری که "آنجلینا جولی" سال 2000 برای فیلم "دختر، گسیخته شده" به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن دریافت کرد، بگذارد.   
 
"پیت" تندیس اسکار را به عنوان تهیه کننده بهترین فیلم دریافت کرد.   
 
"برادپیت" هنگام دریافت جایزه گفت: " از همه شما متشکرم به خاطر افتخاری که امشب به فیلم ما دادید، متشکرم.   
 
می‌دانم که به جای تمام کسانی که پشت سر من‌ ایستاده‌اند می‌گویم که کار بر روی داستان" سالومون" امتیاز ویژه‌ای است و همه‌ی ما حالا به خاطر کسی اینجا ایستاده‌ایم که ما را برای روایت داستان"سالومون" دور هم جمع کرد واو کسی نیست جز"استیومک کویین".
 
مک کویین درام یک زندگی واقعی را کارگردانی کرده است.   
 
"مک‌کویین" پس از "پیت" گفت: اول از همه آکادمی اسکار تشکر می‌کنم. خیلی ممنونم از افراد زیادی باید تشکر کنم اما فرصت نیست و سریع می‌گذریم از عوامل و دست‌اندر کاران فیلم، پلن‌بی، برادپیت که بدون او این پروژه به این شکل هیچ وقت صورت نمی‌گرفت.  

هنگام تشکر "مک کویین" از "پیت"، "اجیو فور" سرخود را به علامت تایید تکان می‌داد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار