سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آغاز فاز دوم طرح گلگشت نوروزی/شماره تماس 09627 آماده پاسخگویی به مردم است

قائم مقام مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی گفت: شرکت پخش فراورده های نفتی در تعطیلات نوروز آماده دریافت نظرات و بیان مشکلات از سوی مردم از طریق شماره تماس 09627 است.

سید ناصر سجادی در قائم مقام مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طرح گلگشت نوروزی با توجه به اهمیت توزیع سوخت در ایام نوروز به ویژه بنزین و سایر فراورده های سوختی هر ساله در آستانه تعطیلات نوروز به مرحله اجرا گذاشته می شود. 

وی افزود: اولین مرحله این طرح در هفته دوم اسفند ماه با حضور 105 گروه در کل کشور به منظور بررسی و بازرسی مجاری عرضه سوخت به مرحله اجرا گذاشته شده که در این مرحله مسایل و مشکلات جایگاههای عرضه سوخت مورد بررسی و پی گیری های لازم در این رابطه به مرحله اجرا گذاشته شد.

سجادی ادامه داد: از امروز با حضور 105 اکیپ در کل کشور مرحله دوم بازدید از مجاری عرضه سوخت با هدف بررسی رفع مشکلات گذشته به مرحله اجرا گذاشته شده که در تهران به علت وجود 10 مسیر پر تردد : جنوب، شمال و مسیرهای زیارتی از جمله مشهد مقدس اکیپ های مربوطه از مرکز به منظور بازدید جایگاههای سوخت اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این طرح تا پایان 16 فروردین ادامه داشته و بازدی ها شامل آماده به کار بودن تمام تلمبه های پمپ بنزین ها ،مناسب بودن محیط برای سوخت گیری، پر بودن مخازن سوخت جایگاههای سوخت ، آماده بودن سرویس های بهداشتی پمپ بنزین ها و در نهاینت مناسب بودن لباس کار مسولان پمپ بنزین است.

وی در پایان گفت: شماره تماس 09627 مرکز پاسخگویی شرکت پخش فراورده های نفتی همواره در طول تعطیلات نوروز آماده دریافت نظرات و شکایات مردم از جایگاههای سوخت است که در صورت شکایت، بررسی های لازم بلافاصله توسط اکیپ های شرکت پخش فراورده های نفتی به مرحله اجار گذاشته می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار