اجناسی که این روزها ارزش خریدن دارند!

تغییر دکوراسیون و متحول کردن محیط خانه یکی از رسوم قدیمی و آیین‌های سنتی ایرانیان در روزهای آخر سال است که خانواده‌ها تمام تلاش خود را برای دگرگونی و ایجاد تغییر‌هایی متفاوت در منزل خود به کار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ اگر می‌خواهید که منزلتان متفاوت باشد و فضایی متنوع و دل گرم در منزلتان به وجود آورید باید فضای خانه خود رابا وسایل شاد و رنگ‌آمیزی‌های روشن و خریداری گل‌های طبیعی دگرگون کنید. 
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند گل‌های طبیعی که میزان‌شان در فصل بهار و اواخر اسفند ماه بسیار زیاد است نقش مهمی در ایجاد روحیه و دور کردن احساسات و انرژی‌های منفی در انسان‌ها دارند.

مطالعات اخیر دانشمندان نشان می‌دهند انسان‌ها با دیدن گل‌ها و یا بو کردن آن‌ها 50 درصد از احساسات منفی نظیر افسردگی، احساسات ناخوشایند، نفرت، غمگینی، کسالت و بی حوصلگی از آن‌ها دور می‌شود و اگر می‌خواهید که اعضای خانواده تان شاد و سرزنده باشند با خریداری گل‌ها و تزیین آن‌ها در محیط منزلتان می‌توانید روحیه و احساست اهالی خانه‌تان را نیز خانه تکانی کنید.  
 
نتایج مطالعات نشان می‌دهند خریداری وسایل تزئینی با رنگ های شاد و روشن می‌توانند محیط منزل شما را ازیکنواختی دور کند و فضای منزلتان شاد و سرزنده برای شما به وجود آورند.  
انتهای پیام /  
برچسب ها: گل ، خرید ، کلینیک ، باشگاه ، شادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار