حاشیه‌های جشن اکران نوروزی سال 1393؛

از بی‌نظمی در اجرای مراسم تا سکوت کارگردانان

اولین جشن اکران نوروزی سال 1393 با حضور هنرمندان فیلم‌های "چ" ، "بادیگران"، "طبقه‌ی حساس"، "خط ویژه"، و "معراجی‌ها"، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران شب گذشته اولین جشن اکران نوروزی سینمای ایران در سینمای آزادی برگزار شد که البته این مراسم نیز خالی از حواشی نبود.
 
از آغاز برنامه‌ پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران "علی ضیا" به عنوان مجری بر روی صحنه آمد.
 
** اجرای ضعیف "علی ضیا" در سمت مجری  

"علی ضیا" شب گذشته به عنوان مجری یکی از ضعیف‌ترین اجراهای خود را در جشن اکران نوروزی در سینما آزادی داشت. اجرای تقطیع شده و تسلط ضعیف وی نسبت به حواشی حاضر در سالن موجب بی‌توجهی و مزه‌پرانی‌های بی‌مورد وی شد که دلخوری هنرمندان حاضر و اعتراض آن‌ها از ادبیات وی را به دنبال داشت.

** بی‌نظمی در اختتامیه‌ی مراسم   
 
در آخرین دقایق از مراسم ناگهان تمامی هنرمندان حاضر در سالنو مسئولان بر روی سن حاضر شدند که این اتفاق موجب بی‌نظمی در نحوه‌ی برگزاری مراسم شد.

گروه‌ها در این مراسم درباره‌ی آثار اکران خود حرف نزدند.  

** از نبود کمال تبریزی تا سکوت کارگردانان


در اولین جشن از اکران نوروزی سال 93 فقط "حجت‌الله ایوبی" رئیس سازمان سینمایی و "ابوالحسن داوودی" رئیس شورای صنفی  اکران درباره برنامه‌های خود در سال 1393 سخن گفتند و مجری برنامه به دلایلی نامعلوم از کارگردانان و بازیگران درخواست نکرد که روی صحنه حاضر شوند و درباره‌ی آثار خود صحبت کنند که این امر شاید بخاطر حضور "ابراهیم حاتمی‌کیا" کارگردان "چ" و "مسعود ده‌نمکی" کارگردان "معراجی‌ها" و حواشی چند هفته گذشته‌ی آن‌ها باشد.   
 
در این مراسم هنرمندانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، امیررضا دلاوری،‌مریلا زارعی، رضا عطاران، بهاره رهنما، مصطفی کیایی، سام قریبیان، میلاد کی‌مرام،‌حمیدرضا آذرنگ، هنگامه قاضیان و مسعود ده‌نمکی حاضر بودند.   
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.