قبل از شروع سال نو بخوانید؛

آداب معاشرت عید دیدنی

دید و بازدید و سر زدن به اقوام نزدیک جزء آداب و رسوم و فرهنگ ایرانیان است که این کار در فرهنگ ایرانیان نشان از بین بردن کدورت‌ها و اختلافات دارد اما این دید و بازدید‌ها باید از روی اصول و قواعد خودش باشد که رعایت نکاتی می‌تواند در جلوه دادن شخصیت مثبت شما نقش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ موارد وجود دارد که در ارتباط برقرار کردن با دیگران باید رعایت کرد و اگر می‌خواهید همیشه دیگران به شما احترام بگذارند و با شما به خوبی رفتار کنند باید محبت و مهربانی را در رفتار خود افزایش دهید.

بررسی‌ها نشان می‌دهند اگر صاحب فرزند کوچک هستید، قبل از رفتن به مهمانی باید آموزش‌ها و هشدار‌های لازم را به فرزند خود بدهید و اگر او شیطنت‌های زیادی می‌کند، باید قوانین خاصی را برای کودک خود تصویب کنید و با دادن کادو یا هدیه‌ای او را تشویق به سکوت و آرامش کنید.

گفتنی است اطلاع از حوادث و اخبار دنیا نقش زیادی در شخصیت و روحیه شما دارند و با توضیح دادن و بحث کردن‌ها و بیان اطلاعات عمومی تان و شرکت در بحث‌های جمعی می‌توانید به راحتی شخصیت خود را در بین جمع به تصویر بکشید.

مطالعات اخیر نشان می‌دهند با رفتار‌های خود و داشتن لبخند هنگام صحبت‌هایتان می‌توانید جمع را تبدیل به محیط خوشایندی کنید و در دید و بازدید‌ها نباید به گونه‌ای رفتار کنید که انگار مهم ترین آدم روی زمین هستید و به جز خودتان برای دیگران هم ارزش قائل هستید./سل

انتهای پیام/
برچسب ها: عید ، آداب ، معاشرت ، کلینیک ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۶:۰۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
خیلی خیلی خوب بود ممنون گلم
آخرین اخبار