آنا نعمتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بعضی آثار سینمایی با پشتیبانی‌های قوی اکران می‌شوند

بالا بردن کیفیت آثار سینمایی می‌تواند در جذب مردم به سینما موثر باشد.


آنا نعمتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم‌های "خط ویژه" و "طبقه حساس" را دوست داشتم و فکر می‌کنم درزمان مناسبی اکران شدند.  
 
وی ادامه داد: ارائه آثار سینمای خانگی مثل "شوخی کردم" مدیری و یا "شاهگوش" میر باقری و استقبال مردم از آنها می‌تواند نشانه خوبی باشد. 

 
این بازیگر بیان کرد: باید به آثاری توجه داشت که مردم با آنها ارتباط برقرار کرده‌اند. مثلا در نوروز 93 سریال "پایتخت" توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.  
 
نعمتی عنوان کرد: توجه به آثار و بالا بودن کیفیت آن می‌تواند باعث جذب مردم به رسانه‌های داخلی شود و خوشبختانه در نوروز با آثار ارائه شده تا حدودی شاهد آن بودیم.  
 
این بازیگر تصریح کرد: اکران چند فیلم پر فروش با هم در ایام نوروز باعث لطمه خوردن به آنها می‌شود.  
 
وی ادامه داد: بعضی آثار که از لابی‌های قوی برخوردار هستند به موقع آغاز به کار می‌کنند، به موقع کارشان پایان می‌یابد و به موقع نیز کارشان اکران می‌شود.  
 
این بازیگر عنوان کرد: آثاری مانند"خط ویژه" و "طبقه حساس" بسیار خوب ظاهر شدند و فکر می‌کنم که اگر زمانی به جز نوروز هم اکران می‌شدند می‌توانستند مخاطبان ویژه و فراوان خود را جذب کنند.  
 
وی بیان کرد: امیدوارم که با شرایط جدیدی که در جامعه بوجود آمده است آثاری تولید شوند که مطابق سلیقه همه افراد جامعه باشند، در غیر این صورت ما شاهد از بین رفتن انگیزه‌ها و هدر رفتن سرمایه‌ها خواهیم بود.  
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم دوباره با سرمایه گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صحیح شاهد استقبال بیشتر مردم از آثار سینمایی و شلوغ شدن صف‌های سینما و دیدن آثار در سانس‌های فوق‌العاده باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، سرمایه ، نوروز ، طبقه ، هساث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.