برگزاری نشست خبری نمایش "سه روایت از زندگی" یکشنبه هفته آینده

نشست خبری نمایش "سه روایت از زندگی" به کارگردانی سیما تیرانداز با حضور کارگردان و عوامل نمایش یکشنبه هفته آینده 31 فروردین در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می شود.

به گزارش  حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نشست خبری نمایش "سه روایت از زندگی" نوشته یاسمینا رضا و کارگردانی سیما تیرانداز، یکشنبه 31 فروردین ماه ساعت 16:30 با حضور کارگردان، بازیگران و عوامل نمایش در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر برگزار می شود.

دراین نمایش 90 دقیقه ای، بازیگرانی همچون سیما تیر انداز، امیر کاوه آهنین جان، لیلی رشیدی و رضا مولایی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین «فاطمه بلوری، مدیر تولید و دستیار کارگردان»، «ناصح کامگاری، طراحی صحنه، لباس و نور»، «میثم کزازی، موسیقی» و «احسان نقابت، طراح پوستر و گرافیست» نمایش «سه روایت از زندگی» را بر عهده دارد.

گفتنی است: این اثر نمایشی که اجرایش تا 26 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت هر شب ساعت 20 در سالن استاد سمندریان روی صحنه می رود.

علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت‌های نمایش مذکور می‌توانند، به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار