مقیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

منابع خصوصی و مشارکت مردمی را برای سال جاری جذب کنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نقدینگی های موجود در دست مردم را باید به سمت و سوی تامین ناوگان هوایی هدایت کنیم.

احمد علی مقیمی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران درباره اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و حمایت دولت از بخش فرودگاهی کشور اظهار داشت: به منظور توسعه هر چه بیشتر بخش فرودگاهی کشور نیازمند جذب بیشتر منابع بخش خصوصی و همچنیم مشارکت مردمی در این زمینه هستیم.

وی در ادامه افزود: در فاز دوم هدفمندی یارانه ها و با افزایش قیمت حامل های انرژی شاید بتوانیم از رهگذر آن اعتباراتی را به صنعت هوایی کشور اختصاص دهیم.

مقیمی با اشاره به اینکه متاسفانه حجم نقدینگی ها در کشور بالاست، گفت: نقدینگی ها باید به سمت مشارکت مردمی در توسعه صنعت هوایی و  تامین بیشتر ایمنی در این بخش از حمل و نقل هدایت شود و اتحاد مردم باید در این بخش نسبت به گذشته بیش از پیش افزایش یافته تا حجم سرمایه گذاری ها را شاهد باشیم.

**تامین قطعات هوایی همچنان با مساله روبرو است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به برخی مذاکراتی که با شرکت های سازنده قطعات ناوگان هوایی داشتیم اظهار داشت: متاسفانه انطور که باید در تامین قعات هواپیماها موفق نبودیم و ما همچنان از راههای مختلف قطعات را با قیمت بالاتر و سخت  تامین می کنیم.

وی با اشاره به تامین ایمنی در بخش حمل و نقل هوایی گفت: در حال حاضر وعده و وعیدها برای تامین قطعات ناوگان هوایی بسیار است اما باید دی مسولان فرودگاهی تا چه اندازه می توانند در عمل قوی تر رفتار کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار