مشهد/

دعوت از فوتبالیست‌های جوان و نوجوان خراسان رضوی به اردوی تیم‌های ملی

سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی از دعوت فوتبالیست‌های رده‌های سنی مختلف استان به اردوی تیم‌های ملی کشور خبر داد.

جهانی‌فر در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال کشور از امروز 15 اردیبهشت ماه در تهران آغازشده که سعید زامهران فوتبالیست نوجوان استان به همراه 22 بازیکن دیگر از سراسر کشور تا 19 اردیبهشت ماه در این اردو حضور دارد.

سرپرست هیئت فوتبال خراسان رضوی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی زیر 15 سال کشور نیز به منظور حضور در رقابت‌های المپیک این رده سنی در کمپ تیم‌های ملی تهران آغازشده که محمدجواد افخمی، حسین شجیع، حسن زارعی، نریمان مرادی و مهدی داوری از خراسان رضوی به این اردوی آمادگی دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به حضور 4 فوتبالیست زیر 19 سال استان در اردوی آمادگی تیم ملی این رده سنی عنوان کرد: حسین مهربان، محمدرضا بازاج، علی ریگی و محمدرضا کاوه در این اردو که از ابتدای هفته جاری در تهران در حال برگزاری است، حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال امید کشور نیز از فردا 16 اردیبهشت ماه به مدت 3 روز در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود که محسن راجعی و عرفان عبدالعلی‌زاده از خراسان رضوی در این اردو شرکت می‌کنند.

وی همچنین از حضور 3 فوتبالیست خراسانی در ترکیب تیم بانوان کشوریاد کرد و افزود: بهناز خیاط و سپیده زرین‌راد و فاطمه شریف بانوانی هستند که تیم ملی را در این رقابتها همراهی می‌کنندب /.


برچسب ها: فوتبال ، جوان ، نوجوان ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.