وزیر اطلاعات در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

نمایشگاه کتاب امسال جستار فرهنگی مردم را نشان می‌دهد

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات :نمایشگاه کتاب امسال نشان می‌دهد که جستار فرهنگی مخاطبان عمق پیدا کرده است.

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در بازدیدی که از نمایشگاه کتاب داشتم، متوجه شدم که فضای فرهنگی و معنوی زیادی در نمایشگاه حاکم است و افراد احساس خوبی دارند.
 
وی افزود: بسیاری از مراجعه کنندگان تنها برای گذراندن وقت به اینجا نیامده‌اند و جنبه‌ی فرهنگی خوبی در نمایشگاه دیده می‌شود و افراد حس جستجو گری برای یافتن کتاب‌های مورد نیاز خود دارند و این جستار فرهنگی آن‌ها عمق پیدا کرده است.
 
وزیر اطلاعات عنوان کرد: چهره‌های افراد نشان می‌دهد که آن‌ها به دنبال نگاه سطحی نیستند و در حال انتخاب کتاب مورد نیاز خود و انجام کار فرهنگی هستند، این  در  تکاپوی آ‌ن‌ها دیده می‌شود.
 
وی ادامه داد:این موضوع مارا امیدوار می‌کند که کار نمایشگاه پیشرفت داشته و نگاه عمیقی در بین مخاطبان وجود دارد.
 
علوی درادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر تفاوت نمایشگاه امسال با سال گذشته عنوان کرد: برای ما  که مختصر به اینجا می‌آییم این مقایسه، مقایسه ی راحتی نیست و نیاز به کاری آماری و نگاه جامع گرایانه دارد و ممکن است شرایطی که ما در آن محورها به بازدید می‌پردازیم با شرایط دیگر تفاوت  داشته باشد، اما با همه‌ی این تفاسیر می‌بینیم که دست اندارکاران برگزای نمایشگاه با یک نگاه کارشناسانه این کار را انجام داده‌اند.
 
انتهای پیام/





برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، علوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.