در پی نمایش بازی های جام جهانی در سینما‌ها؛

امیر سماواتی: نمایش فوتبال در سینماها، اتفاق مثبتی است

"امیر سماواتی" گفت: همزمانی اکران "5 ستاره" با بازی‌های جام ‌جهانی، برای این فیلم مشکل ایجاد نخواهد کرد.

"امیر سماواتی" تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به اعتقاد من نمایش بازی‌های جام جهانی در سالن‌های سینما کار مثبتی است، چرا که برای مردم شور و شعف ایجاد می‌کند و مردم با دیدن فوتبال به صورت دسته جمعی لذت بیشتری می‌برند.

وی در خصوص این‌که زمان بازی‌های جام جهانی، فیلم "5 ستاره" بر پرده‌های نمایش خواهد داشت، افزود: علاوه بر نشاط جمعی، اگر بازی‌های جام جهانی در سینما نمایش دادهم شود، برای سینما نیز اثر مثبت خواهد داشت، چرا که مردم به نشستن در سالن سینما عادت خواهند کرد.

سماواتی در ادامه گفت: البته اگر طوری برنامه‌ریزی شود، که یک سینما در کلّ روز فوتبال اکران کند، این مشکل ایجاد خواهد کرد چرا که کاربری سینما در عمل تغییر خواهد کرد، اما اگر یک سانس در روزها را به فوتبال اختصاص دهند، رویکر مثبتی خواهد بود.

وی عنوان کرد: من نیز به شدت به فوتبال علاقه‌مند هستم و حتی برای تماشای آن به خارج از کشور سفر کرد‌ه‌ام وبازی‌های خارج از کشور را دیده ام و شاهد این بودم که همیشه در شهر های بزرگ مکانی در پارک‌ها تعبیه کردند که مردم از تماشای فوتبال لذت جمعی ببرند.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: همزمانی فیلم"5 ستاره" با جام جهانی مثبت است. چرا که همه چیز به پتانسیل فیلم برمی‌گردد و به اعتقاد من این فیلم به لحاظ ساختار، بازیگران و توانایی جذب مخاطب خود را دارد، بنابراین همزمانی با جام جهانی لطمه‌ای به‌آن نخواهد زد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار