بررسي حقوق والدين و فرزندان نسبت به هم در "پابوس"

برنامه «پابوس» شنبه 27 ارديبهشت به بررسي حقوق والدين و فرزندان نسبت به يكديگر مي پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران روابط عمومي شبكه دو، سيدعبدالرضا رضوي با اعلام اين خبر گفت: يكي از اصول اخلاقي مهم در مكتب اسلامي، حقوق والدين و فرزندان نسبت به يكديگر است و بنا به حجم پيامك ها و نظرات بيندگان در اين خصوص، بر آن شديم تا برنامه اين هفته را به اين موضوع اختصاص دهيم. در برنامه اين هفته حجت الاسلام دكتر رفيعي حضور خواهند داشت و پيرامون حقوق والدين نسبت به فرزندان و حقوق فرزندان نسبت به والدين مطالبي را عنوان مي كنند.

وي خاطرنشان كرد: برنامه اين هفته «پابوس» از حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شهر قم به روي آنتن مي رود و احتمالاً با توجه به حجم مطالبي كه در اين زمينه مي توان به آن پرداخت، چند هفته اي را به اين موضوع اختصاص مي دهيم.

«پابوس» كاري از گروه معارف شبكه دو سيماست كه شنبه ها ساعت 23:45 از شبكه دو به صورت زنده پخش خواهد شد و مخاطبان شبكه زندگي مي توانند نظرها و مباحث مورد نظرشان را از طريق سامانه پيامكي اين برنامه به شماره 30000232 به اطلاع عوامل تهيه و توليد اين برنامه برسانند. تهيه كننده و مجري اين برنامه سيدعبدالرضا رضوي است و كارگرداني آن را مهدي ريوندي به عهده دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: فرزند ، حقوق ، برنامه ، والدین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار