در دیدار با وزیر گردشگری سوریه؛

علاءالدین بروجردی:برگزاری انتخابات پیروزی تاریخی برای ملت سوریه است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در سخنانی تاکید کرد انتخابات پیروزی تاریخی برای ملت سوریه است

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران"علاءالدین بروجردی" در جریان دیدار با وزیر گردشگری سوریه با اشاره به اینکه امروز شاهد حماسه ملت سوریه بودیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری سوریه در فضایی آرام برگزار شد گفت: نیمی از اعضای هیات ایرانی برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری سوریه به حلب سفر کردند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: استقبال ملت سوریه از انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروزی تاریخی برای این ملت و شکست آمریکا و متحدانش در منطقه به شمار می‌رود.

در همین حال "بشر ریاض یازجی" وزیر گردشگری سوریه در ادامه دیدار با رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری سوریه پایان پروژه ای است که دولت، ملت و تمدن سوریه را هدف قرار داده بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سوریه پس از انتخابات قدرتمندتر خواهد شد افزود: مردم سوریه با حضور در شعب اخذ رای حامل خون شهدایی هستند که جان خود را فدای کشور کردند.

وزیر گردشگری سوریه اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیامی به غرب است که مشروعیت و حاکمیت سوریه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار