تور سینگ کاراک؛

پیشگامان کویر پیشتاز تور دوچرخه سواری اندونزی

مرحله سوم تور سینگ کاراک با پیروزی رامین مهربانی آذر به پایان رسید تا پیشگامان کویر همچنان پیشتاز و در صدر تور باقی ماند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ روز دوشنبه مورخ نوزدهم خرداد ماه سومین مرحله تور سینگ کاراک اندونزی در مسیر 100 کیلومتری از کوتا ریجنسی آغاز و در تانا داتا ریجنسی با حضور 108 ورزشکار در غالب 16 تیم برگزار شد که در پایان رامین مهربانی آذر از تیم پیشگامان کویر موفق شد با ثبت زمان 2:33:54 در جایگاه نخست قرار گیرد در این مرحله دادی سور یادی و شو هاتسو یاما به ترتیب با 5 ثانیه اختلاف مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و امیر زرگری نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در مجموع رده بندی انفرادی پس از 3 مرحله امیر زرگری دوچرخه سوار تیم پیشگامان موفق شد تا با کسب زمان 7:51:36 در جایگاه اول قرار گیرد و پیراهن طلای را در مرحله چهارم بر تن کند. اروین معظمی گودرزی، حسین علیزاده، رحیم امامی و سعید صفر زاده در این رده بندی مقام های دوم تا پنجم را به ترتیب از آن خو کردند.

در مجموع رده بندی تیمی نیز تیم پیشگامان کویر یزد با کسب بهترین زمان در جایگاه اول قرار گرفت و دیگر نماینده کشورمان تیم شهرداری تبریز با 7 دقیقه و 7 ثانیه اختلاف رتبه دوم این رده بندی را به خود اختصاص داد.

در مجموع انفرادی خطوط امتیازی آروین معظمی گودرزی از تیم پیشگامان کویر با کسب 15 امتیاز در صدر این رده بندی قرار گرفت.

در مجموع امتیازی کوهستان نیز دیگ دوچرخه سوار تیم پیشگامان کویر یزد، رحیم مهربانی با کسب 20 امتیاز در صدر قرار گرفت.

به این ترتیب تیم پیشگامان کویر یزد در محله چهارم پیراهن های طلائی، امتیازی و کوهستان را بر تن رکابزنان خود خواهد دید.

مرحله چهارم این رقابت ها امروز سه شنبه مورخ بیستم خرداد ماه در مسیر 165 کیلومتری بوتینگی آغاز و در آگام به پایان خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار