تور سینگ کاراک؛

تور سینگ کاراک تحت سلطه رکابزنان ایران

مرحله دوم تور سینگ کاراک اندونزی با صدر نشینی حسین علیزاده و درخشش نمایندگان ایران و ثبت رکوردی بی سابقه به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  روز یکشنبه مورخ هجدهم خرداد ماه مرحله دوم تور دوچرخه سواری سینگ کاراک در کشور اندونزی در مسیر 5/123 کیلومتری ایالت پاسانگ آغاز و در سیمپانگ آمبات سیتی همان ایالت با درخشش چشمگیر رکابزنان ایران و کسب 9 مقام از 10 مقام اول ، این مرحله به پایان رسید و تمامی افتخارات نصیب نمایندگان کشور ایران شد.

نتایج این مرحله به شرح ذیل می باشد؛

در پایان حسین علیزاده از تیم شهرداری تبریز در رقابتی تنگاتنگ با آروین معظمی گودرزی از تیم پیشگامان کویر یزد با ثبت زمان 3:6:31 عنوان قهرمانی مرحله دوم را به دست آورد، آروین معظمی گودرزی، امیر زرگری و رحیم امامی از پیشگامان کویر یزد، سجاد صبوری از تیم پتروشیمی تبریز در مقام های دوم تا پنجم جای گرفتند و سعید صفرزاده با زمان مشابه نسبت به نفرات اول تا پنجم در رتبه ششم قرار گرفت، رامین ملکی از تیم پترو شیمی تبریز و رامین مهربانی ار پیشگامان کویر یزد هفتم و هشتم شدند و علیرضا اصغرزاده در رده دهم قرار گرفت.

در مجموع رده بندی زمانی انفرادی، آروین معظمی گودرزی با پنج ثانیه اختلاف نسبت به حسین علیزاده از تیم شهرداری تبریز در رده اول قرار گرفت و امیر زرگری دیگر رکابزن تیم پیشگامان در رده سوم این رده بندی جای گرفت.

در رده بندی تیمی نیز، تیمهای پیشگامان کویر یزد، شهرداری تبریز و پتروشیمی تبریز به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی خط امتیازی و کوهستان نیز آروین معظمی گودرزی با پیشی گرفتن از دیگر رقبای خود موفق شد تا در صدر این دو رده بندی قرار گیرد.

تور بین المللی سینگ کاراک اندونزی در حالی دومین مرحله از ششمین دوره خود را پشت سر می گذارد که از 127 ورزشکار شرکت کننده در این مرحله 108 رکابزن موفق به اتمام این مرحله شدند.

این مسابقات امروز دوشنبه مورخ نوزدهم خرداد ماه در مسیری به طول یکصد کیلو متر برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار