در هر مطبی چربی تزریق نکنید!

مواد فیلر موادی هستند که توسط سرنگ به زیر پوست تزریق می شوند و شما را جذاب تر و جوان تر نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد استفاده از این مواد در همه موارد بی ضرر نیست و گاهی می تواند به قیمت نابینا شدن منجر شود و یا خطرات جدی دیگری را برای سلامتی تان به همراه بیاورد.

بررسی ها نشان می دهند، این پر کننده ها به برخی از نواحی پیشانی تزریق می شوند و می توانند برای همیشه شما را کور کنند.چربی و کلاژن رایج ترین فیلر هایی هستند که این روزها در مطب متخصصان پوست و زیبایی تزریق می شوند و با توجه به بررسی ها اگر در ناحیه نامناسب و روی عروق خونی تزریق شوند به شکلی غیر قابل بازگشت به بینایی شما آسیب می رسانند.

نتایج مطالعات نشان می دهند، در برخی از موارد به علت تزریق نادرست این مواد به زیر پوست نیز افرادی دچار سکته مغزی و یا دچار مرگ حاصل از تزریق نابجای فیلر ها شده اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: چربی ، ژل ، بوتاکس ، تزریق ، نابینا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mylove
۲۱:۳۳ ۰۷ تير ۱۳۹۳
سلام
من می خواستم بدونم آیا درمان بیماری انحراف چشم قابل در مان هست یا نه؟ من در دوران کودکی و نو جوانی دوبار به یک پزشک متخصص مراجعه کردم و گفتن قابل در مان هست و با عینک خوب میشه و اولی هم در دوران کودکی هم گفت با رشد سنت لوچی چشمت خوب میشه اما هنوز هم که 25 سالم شده خوب نشده لطفا راهنمایی کنید. این مسئله خیلی روی من تاثیر منفی گذاشته و جلوی رشد منو گرفته
آخرین اخبار