عروسک چرا در برنامه " به من بگو چرا "

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه تهران از نمایش برنامه زنده ترکیبی " به من بگو چرا" در فصل تابستان خبرداد و گفت" این برنامه از 14 تیرماه هر روز صبح ساعت 9:30 ویژه خردسالان و کودکان بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، محبوبه سمیعی زفرقندی مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه تهران با اشاره به ساختار برنامه زنده " به من بگو چرا" گفت: شاکله کلی داستان مربوط به کارگاهی است که در آن مهارت ها و مفاهیم مورد نظر را به خردسالان و کودکان آموزش داده می شود، در هر قسمت تقریبا 5 کودک در برنامه حضور دارد و که با مجری برنامه در موضوعات برنامه همکاری و مشارکت می کند.

سمیعی زفرقندی  افزود : در این برنامه عروسک چرا سعی می کند به کمک مجری برنامه با طرح چراهای مختلف تخیل را در بچه ها پرورش دهد، استفاده از کتاب های تصویری و به تصویر کشیدن قصه ها باعث می شود، تاثیر آموزش بر این گروه سنی بیشتر شود.

سمیعی زفرقندی درباره آیتم های این برنامه توضیح داد: این برنامه که برای گروه سنی 3 سال تا پیش دبستانی خردسالان طراحی شده است ، دارای آیتم های عروسکی کوتاه ، روایت قصه به صورت انیمیشن ، معرفی کتاب ، پخش کارتون، آیتم نمایشی از عکس های ارسالی والدین به برنامه ، کلیپ و ترانه با صدای چرا و... از بخش های این برنامه است.
 
بنا بر این گزارش ، مجموعه شاد " به من بگو چرا"مجموعه ای است شاد در 90 قسمت 60 دقیقه ای که هر روز صبح از شنبه تا پنج شنبه در هر قسمت به بهانه های مختلف پرسش‌هایی در ذهن چرا (عروسک برنامه) بوجود می آید و مجری برنامه  ،پاسخ این چراها را به او می دهد.
 
سایر عوامل اصلی این برنامه، تهیه کننده : مجید محسنی و میثم نورانی ، کارگردان و نویسنده : شیوا درویش ، صدا پیشه عروسک چرا: آزاده مویدی فرد، عروسک گردان، شیما بخشنده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
میشه یکی ساعت پخش این برنامه رو واسم بگه،ممنون میشم.
Iran (Islamic Republic of)
لیلا عرب
۱۶:۱۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
سلام.ممنون از برنامه خوبتون.چطور میتونم پسر 4 سالمو بیارم تو برنامتون
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۱۴:۴۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید من دختر سه ساله ای دارم که چرای لپ کشونی رو خیلی دوست داره خیلی دوست داره بیاد تو برنامه هرروز ازما میخواد که بیاریمش تو برنامه چرا ولی متاسفانه نمیدونیم چطور باید ثبت نامش کنیم که بیاد تو برنامه تون شرکت کنه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ترنم زارعی
۱۰:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
سلام من و برادرم برنامه شما رو خیلی دوست داریم تا برنامه شروع میشه برادرم با ذوق و شوغ میخنده ونگاه میکنه امیدوارم ما رو دعوت کنید به امید اونجا بودن برنامه را هر روز دنبال میکنم
Iran (Islamic Republic of)
امير حسين علوي مجد
۱۰:۴۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
سلام امير
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۵۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
سلام دوست ناشناس من??اسم من رضااحمدى ولى دوستان وهمكاران به من ميكن رضاده تن جون من كمى هيكلى هستم وراننده كاميون سنكين
دوست غزيز اميد وارم كه بابا شده باشى كه اكه باشى ميدونى وقتى بجه
از بابا جيزى بخاد ونتونى فراهم كنى خيلى برات كرون تمام ميشه دخترم 4
ساله است و20ابان امسال تو برنامه جراشركت كرد وما از اون روز زمين
زمان بهم دوختيم كهcdاون برنامه رو كيربيارم نشدكه نشد خيلى حالم كرفته
است كه نتونستم خاسته بجه رو براورده كنم؟؟راستى ببخشيد شايد شما خانوم باشيد تورابه على ببخشيد تازه از سرويس امدم درد دل كردم
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۷:۲۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
سلام از برنامه تشکر میکنم من یه دختر 3 سال دارم تو برنامه شما عروسک چرا رو دیده لطفا راهنمایی کنید چطوری میشه خریداری کرد من از اصفهان ایمیل میزنم
Canada
باران خالقی هشت ماهه ازتهران
۱۲:۱۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
سلام من ومامانم هرروز برنامه شماروتماشامیکنیم.من چرا لپ کشونی روخیلی دوست دارم.ممنون ازبرنامه خوبتون.
Iran (Islamic Republic of)
حنانه سوداگری
۲۰:۴۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
سلام من وبرادرم و پسرعمویم برنامه شما را خیلی دوست داریم از شما ممنونیم بابت پخش برنامه خوبتان
لطفا ما را به برنامهتان دعوتکنید
خسته نباشید با تشکر
آخرین اخبار