خاله ها و عموهاي تلويزيوني ، مهر را بين كودكان تقسيم مي كنند

خاله شادونه،عمو قناد،عمو مهربان و خاله رويا با حضور در جشن عاطفه ها ،مهرباني و ايثار كودكان و نوجوانان ايراني را به تصوير مي كشند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،خاله شادونه و پرندگان زبل پنجشنبه 11 مهر با شركت در جشن عاطفه ها ، مهر را به خانه مخاطبان خود مي‌برند .تهيه كننده «شادونه و پرندگان زبل» با اعلام اين خبر گفت: خاله شادونه پنجشنبه از بوستان ولايت ميهمان خانه مخاطبان خود مي شود، اين كاركتر محبوب كودكان به همراه دانه ها و پرندگان زبل در جشن عاطفه هاي شركت مي كند تا مهر و عاطفه را بين بچه هاي ايراني تقسيم كند.به گفته علي اكبر ذاكري  اين ويژه برنامه پنجشنبه از ساعت 9:30 روي آنتن شبكه مي رود  و طي آن خاله شادونه با بچه  هاي در خصوص موضوعاتي مثل نوعدوستي و فرهنگ هديه دادن و بخشش و ايثار در بين دانش آموزان صحبت خواهد كرد.

 
مجتبي ظريفيان تهيه كننده و مجري برنامه «با ما بيا » نيز از پخش زنده اين برنامه از بوستان ولايت خبر داد و گفت: فردا  عمو مهربان و خاله رويا در جشن بخشندگي بچه ها و بزرگترها شركت مي كنند.

عمو مهربان و خاله رويا فردا از ساعت 15 در بوستان ولايت مستقر مي شوند و همراه با بچه ها شعر و ترانه هاي شاد اجرا مي‌كنند.


ظريفيان با اعلام اين كه قصد داريم با بچه ها در باره مهرباني و بخشندگي صحبت كنيم، افزود:  برنامه «با ما بيا» فردا از ساعت 16:15 به صورت زنده روي آنتن شبكه دو مي‌رود .


11 مهر، مجيد قناد تهيه كننده و مجري و ديگر عوامل برنامه«جمعه به جمعه، خونه به خونه» نيز با حضور در بوستان ولايت براي بچه ها برنامه هاي شاد و جذابي اجرا مي كنند.

 مجيد قناد گفت: ما به همراه دوستان «جمعه به جمعه، خونه به خونه» فردا در بوستان ولايت مستقر شده و براي بچه ها نمايش، سرود و گزارش هاي خوب و ديدني با موضوع جشن عاطفه ها اجرا مي كنيم. اين برنامه از ساعت 13 تا 14 به صورت زنده از تلويزيون پخش مي‌شود.

جشن عاطفه ها هرساله همزمان با بازگشايي مدارس، به منظور جمع‌آوري كمكها و هداياي ‌مردمي، سازمانها و دواير دولتي براي ياري رساندن به دانش‌آموزان نيازمند و محروم توسط كميته امداد امام خميني(ره‌) در سراسر كشور اجرا مي شود و سه روز متوالي ادامه خواهد داشت.

 بوستان ولايت، حسينيه ارشاد واقع در خيابان شريعتي، مسجدالنبي در ميدان هفت حوض از پايگاههاي اصلي در استان تهران است كه شبكه هاي مختلف تلويزيوني در آنها مستقر خواهند شد./ي2
برچسب ها: خاله ، تلویزیون ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار