مدیرکل امور مالیاتی شمیرانات خبر داد

سیر صعودی دریافت اظهارنامه‌ها نسبت به سال قبل/ همکاری خوب اصناف در پرداخت مالیات

مدیرکل امور مالیاتی شمیرانات گفت: آمار اظهارنامه ها تا کنون نسبت به سال گذشته سیر صعودی داشته و امید است تا فرصت باقیمانده تا 31تیرماه نیز با تمهیداتی که انجام پذیرفته، روند صعودی ادامه یابد.

احمدرضا شامبیاتی، مدیرکل امور مالیاتی شمیرانات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص آخرین آمار از ارائه اظهارنامه‌های الکترونیکی و پرداخت مالیات در تیر ماه جاری اظهار داشت: با توجه به سیاستهای اقتضایی سازمان امور مالیاتی کشور، تلاشهای همکاران و  تعامل دو سویه ما بین سازمان و مجامع امور صنفی، استقبال بهتری در خصوص اجرای ماده 158 (خود اظهاری) انجام شده است.

وی ادامه داد: آمار اظهارنامه‌ها تا کنون نسبت به سال گذشته سیر صعودی داشته و امید است تا فرصت باقیمانده تا 31 تیرماه نیز با تمهیداتی که انجام پذیرفته، روند صعودی ادامه یابد.

مدیرکل امور مالیاتی شمیرانات گفت: مالیات قسمتی از درآمد یا ثروت افراد است که بمنظور تامین بخشی از هزینه های عمومی و حفظ منابع اجتماعی و اقتصادی و سیاسی کشور، بموجب قانون بوسیله دولت وصول می شود.  

شامبیاتی تصریح کرد: در خصوص مالیات بر در آمد مشاغل بعنوان فصل چهارم از مالیات بر درآمد بعد از درآمد های املاک، کشاورزی و حقوق در قانون تعریف شده است و صاحبان مشاغل باید طبق قانون برای پرداخت مالیات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار