تمام بازیکنان جوانان توانایی رسیدن به تیم الف را دارند؛

سرمربی صربستانی جوانان: بهترین تیم آسیا تنها یک زمین دارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان گفت: همه قبل از آمدنم می گفتند که ایران بهترین تیم آسیا با شرایطی خوب است اما در اینجا تنها یک زمین برای همه وجود دارد.

میلوش پی ایچ سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان که به خاطر شرایط تمرینی در سالن آزادی و اردوهای آماده سازی چندان راضی به نظر نمی رسید در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از برنامه تیم توضیح داد: ما با تیم های بزرگسالان و نوجوانان در تهران بازی های دوستانه برگزار کردیم، دو بازی تدارکاتی در ترکیه خواهیم داشت و سه روز قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در قطر هم یک بازی در این کشور انجام می دهیم.

باید راضی باشیم

وی ادامه داد: به هر حال این شرایط موجود است و باید راضی باشیم. چند بازی دوستانه را پیش رو داریم که به اندازه کافی نیست. در تمرینات هم مشکلاتی مانند مصدومیت های جزئی هست که آن هم در جریان آماده سازی چندان اهمیتی ندارد.
 
پی ایچ که حاضر به صحبت در مورد مشکلات تیم نبود، بعد از سوالی در مورد شرایط تمرینی تیم تاکید کرد: قبل از آمدنم همه می گفتند که بسکتبال ایران تیم های خوب دارد و در آسیا بهترین است اما حالا نگاه کنید که تنها یک زمین برای همه وجود دارد البته ما باید از مشکلات عبور کرده و راهی برای آماده کردن تیم پیدا کنیم.

بازیکنان فعلی باید سخت کار کنند
 
وی اضافه کرد: انتظار دارم که همه بازیکنان حاضر در تمرینات تیم ما در آینده به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند. تمام آن ها هم تنها در صورت کار سخت چنین پتانسیلی را دارند. ایران کشور بزرگی با استعدادهای بسیاراست و همه این بازیکنان در آینده توانایی این را دارند که بازیکنان خوبی برای تیم  الف بزرگسالان باشند به شرطی که در این مسیر روی آنها کار شود.
 
پی ایچ از حریفان مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در حال بررسی این تیم ها هستیم. به هر حال بازی در آسیا به هیچ وجه آسان نیست و انتظار بازی های سختی را در دوحه داریم. تنها کار ما این است که بازی به بازی پیش برویم.
 
سرمربی صربستانی تیم جوانان اضافه کرد: تیم های شرق آسیا مانند فیلیپین، چین تایپه و چین مهمترین حریفان در رده سنی ما هستند. تمام این تیم ها هم بسکتبال خاص خود را با بازیکنان کوتاه قد و سریع دارند. من هم تنها می خواهم تیم را به شکلی آماده کنم که کاملا تیمی بازی کنند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: سرمربی ، تیم ملی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار