اطلاعیه "دانشگاه احمدی‌نژاد" پیرامون برخی شبهه افکنی‌های اخیر

پیرو برخی اظهار نظرهای اخیر پیرامون دانشگاه ایرانیان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیحات زیر و بعضاً برای چندمین بار جهت تنویر افکار عمومی تقدیم می‌گردد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان پیرو برخی اظهار نظرهای اخیر پیرامون دانشگاه ایرانیان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیحات زیر و بعضاً برای چندمین بار جهت تنویر افکار عمومی تقدیم می گردد.
 
1) مجوز اصلی تاسیس دانشگاه طی نامه شماره 22/24509 مورخه 1389/11/07 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده که در متن آن موافقت اصولی شورای گسترش آموزش عالی به صراحت قید شده است که تصویر آن در وبگاه اطلاع رسانی دانشگاه قراردارد.
 
2) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس ابلاغیه شماره 2281288 مورخه 1389/11/17 با ایجاد کلیه رشته ها و در کلیه مقاطع تحصیلی در دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان موافقت نموده که تصویر آن در وبگاه اطلاع رسانی دانشگاه موجود است.
 
3) اداره ثبت، اسناد و املاک قوه قضائیه بر مبنای تاییدیه صادر شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اقدام به ثبت و اعلام تاسیس دانشگاه و درج آن در روزنامه رسمی نموده که با توجه به مفاد اساسنامه به منزله تاسیس قطعی و نامحدود دانشگاه است.
 
4) مصوبه شورای عالی محترم انقلاب فرهنگی در واقع تاکیدی بر تاسیس و مجوزهای قبلی است و ضمنا مجوز دایری مرکز و واحد آن در تهران را صادر کرده است.
 
5) وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون هیچ ابلاغیه رسمی و قانونی که دال بر لغو مصوبات و ابلاغیه های قبلی آنان در رابطه با این دانشگاه باشد، صادر ننموده اند.
 
6) همان طور که عضو محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی اخیراً اشاره نموده اند، شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ تصمیم جدیدی در خصوص وضعیت دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان نگرفته است.
 
7) دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان، در اجرای مقررات و برای تحقق اهداف اساسنامه مصوب در آذرماه و دی ماه سال 1392، تصمیم خود برای راه اندازی چند رشته در گروه های مختلف آموزشی را به صورت مکتوب به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام نموده که تا این لحظه هیچ پاسخی دریافت نکرده است. همچنین این دانشگاه در آذرماه سال گذشته، محل امکانات زیرساختی خود از جمله دفتر مرکزی و محل برگزاری کلاس ها را به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام نموده که بازهم تاکنون هیچگونه اقدامی در خصوص رسیدگی و پاسخگویی در مورد آنها از سوی وزارتخانه های مذکور انجام نپذیرفته است.
 
8) اظهارات گاه و بیگاه و بسیار متناقض برخی افراد در رسانه ها، و انکار واقعیت های مستند و مکتوب موجود در رابطه با دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان، به روشنی گویای انگیزه های آنان برای مقابله با فعالیت این دانشگاه، به هر شکل و با هر هزینه ای است.
  
علیرغم تمامی مسائل، این دانشگاه با جدیت تمام در حال برنامه ریزی و پیگیری جذب امکانات و نیروی لازم برای راه اندازی رشته های اعلام شده برای مرحله اول بوده و در عین حال تمامی تلاش خود را برای برطرف نمودن موانع خواهد نمود. با توجه به این مهم، دانشگاه در آینده بسیار نزدیک ضوابط و شیوه خود برای پذیرش دانشجو در دوره ها، رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی مربوط به مرحله اول را، از طریق وبگاه اطلاع رسانی خود، به نشانی iiu.ac.ir  اعلام خواهد کرد.
امید است که مسئولین محترم در وزارت خانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از توسعه علم و فناوری و تلاش های علمی و فرهنگی این دانشگاه استقبال نمایند و بر اساس ماموریت های ذاتی خود حمایت های لازم را در این زمینه بعمل آورند.
 
 
و من الله التوفیق

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۶:۱۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
دانشگاه ها رو اضافه کردن و این همه دانشجو جذب کردن، فکر آینده شغلی جونا رو هم نمی کنن؟ چند تا لیسانس بیکار نشونتون بدم؟
فقط سرشون رو مثل کبک کردن تو برف!!
نمونش همین استخدام مربیان پیش دبستانی!
اصلا چرا رشته کودکیاری یا مربی کودک وجود داره!! چرا دانشگاه دولتی دانشجو در این رشته جذب می کنه!
که آخرش پس از صرف 6 سال زمان برای تحصیل ( 2 سال هنرستان، 2 سال کاردانی ، دوسال کارشناسی) و صرف زمان و هزینه آخرش بیکار و ...
Iran (Islamic Republic of)
بریده
۱۵:۰۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
از اینکه به فکر تاسیس دانشگاه هستی ممنونیم ولی سعی کن آدمایی تربیت کنی که به بیت المال و ناموس و فرهنگ و اعتبار و دین و مذهب و ... خیانت نکنن
France
مهدوی
۱۱:۵۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
منم به اقای احمدی نژاد خسته نباشید می گویم.
به نظر من اگر دانشگاه ایرانیان راه بیفته هم سودش به کسانی میرسه امکان تحصیل در تهران را ندارند و می تونن بصورت مجازی ادامه تحصیل بدهند.
هم بقیه دانشگاه ها به سمت آموزش مجازی می رند و هزینه های خودشون رو کاهش میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۱۱:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
سلام علیکم. برخوردها و مطالب و موضع گیریهای مغرضانه برعلیه جناب آقای دکترمحموداحمدی نژاد رئیس جمهورمحبوب و مومن ومکتبی و ولایتمدارکشورمان دردولتهای نهم و دهم برای همه مردم معلوم ومشخص است. آقای احمدی نژاد درهشت سال مسئولیت اجرائی به معنای واقعی بصورت جهادی و فرهنگ بسیجی کارکردند و عمران وآبادانی و طرحهای حیاتی و سرنوشت ساز و همچنین کارهایی که دولتهای قبل نمی توانستندانجام دهند را باشهامت اجرایی نمودند و واقعا به نفع مردم مستضعف خدمت کردند و برای همین اگرواقعا درهمه نقاط ایران در روستاها و شهرا و استانهابه میان مردم بروید و عملکرد دولتهای نهم و دهم را جویا شوید، یقینا اکثریت قریب به اتفاق ازایشان راضی بوده و دعا می کنند.خداوند ایشانم را برای جمهوری اسلامی و ملت ایران حفظ کند. آقای دکترمحموداحمدی نژاد به معنای واقعی التزام عملی به ولایت فقیه داشته و دارند و هیچکس نمی تواند ادعا کند که ازایشان بهترکارکرده و تعهدبیشتری نسبت به ملت و نظام و رهبری داشته است. تاسیس دانشگاه ایرانیان یکی ازکارهای مثبت و مفیددکتراحمدی نژاداست ولی متاسفانه مغرضان و کسانی که درزمان دولتهای نهم و دهم دستشان ازبیت المال کوتاه شد و نتوانستند چپاول کنند و مناسب وپستهای مختلف را غصب کنند، اکنون چوب لای چرخ این دانشگاه گذاشته و عقده گشائی می کنند. والسلام.
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۱:۲۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
دکتر احمدی نژاد عزیز از ته دل دوستت داریم.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۴۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
با سلام واحترام
هرچند تلاش دکتراحمدی نژاد وپرکاریش قابل تقدیر است. اما مجوز دانشگاه در هنگام ریاست جمهوری ایشان وتوسط وزیر وقتش صورت گرفته که جای تامل دارد .
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۵۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
اين دانشگاه فضاى رقابت بين دانشگاهى راتقويت خواهد كردوبه سودكشور خواهدبود
Iran (Islamic Republic of)
مخالف بیسوادشناسنامه دار
۰۹:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
دکتر در قلبهای ما جای داری. بگذار پسمانده های فتنه عقده های خود را تخلیه کنند. یکسال از دولت تدبیرشان گذشت می گویند تورم را کم کردیم و داریم از رکود خارج می شویم. نمی دانم چندبرابر شدن قیمت ها ربطی به تورم دارد یا خیر؟ سکوتت را عشق است دکتر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
جورثمه های فساد ومفسدین به هر شکلی تلاش میکنندخدمتگذاران این نظام را که در دولت نهم ودهم فرصتی پیدا کردند به مردم خدمت کنند را منزوی کنند ولی زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
هر که بر خدا توکل کند پیروز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
درود بر جهادگر خستگی ناپذیر
Iran (Islamic Republic of)
ادیبان
۱۸:۲۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
دکتر خسته نباشی
از اینکه برای جوانان این مملکت زحمت کشیدی ممنونم
از اینکه بعضی قدر دان نیستند متاسفم.
به نظر من نیازی به این دانشگاه نیست. ما میتوانیم کیفیت دانشگاه های دولتی سراسر کشور را بالا ببریم و از ین طریق به جامعه علمی کشور کمک کنیم.
آخرین اخبار