مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم:

مدارک دانشجویان که در "دانشگاه ایرانیان" درس بخوانند بی‌اعتبار است

با توجه به غیر قانونی بودن پذیرش دانشجو در دانشگاه ایرانیان مدرک فارغ‌التحصیلان این دانشگاه فاقد اعتبار است.

حسین حسینی مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به عدم دریافت مجوز قطعی برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ایرانیان، این اقدام غیر قانونی محسوب می‌شود. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص این مطلب که اگر این دانشگاه در مهر 93 اقدام به پذیرش دانشجو کند آیا مدارک دانشجویان فارغ‌التحصیلان از این دانشگاه مورد تأیید وزارت علوم است یا نه افزود: با توجه به غیر قانونی بودن پذیرش دانشجو در این دانشگاه مدرک دانشجویان فارغ‌التحصیل از دانشگاه ایرانیان فاقد اعتبار وزارت علوم است. 

حسینی تصریح کرد: حتی مدرک این دسته از دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند از سوی دفتر حقوقی وزارت علوم باید مورد بررسی قرار گیرد و اقدامات حقوقی در خصوص مدارک اخذ شده دانشجویان از این دانشگاه صورت می‌گیرد. 



انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
چگونه دانشگاه ازاد تاسیس شد ولی دانشگاههای دیگر نمی توانند البته من به عملکردشان کار ندارم چون مربوط به کیفیت قانونگذاری در ایران می باشد که کم و کیف دانشگاهها را بصورت قانون تعریف نمی کنند و این باعث می شود هر کسی علیه هر دانشگاهی مطلب بنویسد اگر قانون جامع باشد باید برای همه و در چارچوب قانون دانشگاهها فعالیت کنند
Iran (Islamic Republic of)
شاهکار
۲۰:۱۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
با سلام.
جناب آقای حسین حسینی مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری من نه دانشجو هستم که نیازی به تحصیل در دانشگاه ایرانیان داشته با شم و نه نونم دست کسیه.فقط میخاستم بهتون بگم بهتر نیست که به جای سنگ اندازی یر سر راه علوم و توسعه و دشمنیهای از روی حسادت در برابر مردی که عاشقانه عمرش را بدون هیچ چشم داشتی برای خدمت به ما مردم مستضعف فدا کرد بیشتر سعی کنید که با این آدم(آقای دکتر احمدی نژاد) همکاری کنید؟! هر وقت تونستید طی دو دوره مردم رو بخصوص قشر آسیب پذیر رو راضی نگه دارید اونوقت ادعا کنید.فعلا که هنوز یک سال گذشته هیچ اقدامی نتونستید بکنید.کدخدای ده که...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
این حسودان تنگ نظر هر چه کنند چهره آفتاب را نمی توانند پشت ابر مخفی کنند . دوران اینها نیز به سر می آید و روسیاهی به زغال می ماند.
آخرین اخبار