حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین آل‌هاشم:

عملکرد فرهنگی نیروهای مسلح تأثیر مستقیم بر توان دفاعی دارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه عملکرد نهادهای فرهنگی نیروهای مسلح از جمله سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش تأثیر مستقیمی بر توان دفاعی دارد، گفت: خانواده بزرگ ارتش اهداف مقدسی دارد و برای حفظ دین و ارزش‌ها و میهن اسلامی جان خود را در کف دست گرفته و از هیچ تلاشی برای خدمت به اسلام و میهن عزیزیمان ایران اسلامی دریغ نکرده‌ است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اولین جشنواره خانواده‌های موفق ارتش که در سالن کوثر این سازمان برگزار شد اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از یادگارهای عزیز امام خمینی(ره) است.

وی افزود: این سازمان طی 35 سال گذشته با برخورداری از حمایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود دستاوردهای مهمی در حفظ و صیانت از فعالیت فرهنگی کارکنان ارتش و بنیه‌ اعتقادی و بصیرت سیاسی آن‌ها داشته است.
 
حجت‌الاسلام ‌و المسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: با حمایت سامانه فرماندهی ارتش، سازمان عقیدتی سیاسی  در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری برای اتخاذ یک رویکرد جامع و مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن داشته تا با حفظ و ارتقای قدرت معنوی و بینش سیاسی، عزم کارکنان ارتش را در مأموریت‌های محوله جزم‌تر و توان دفاعی کشور را مستحکم‌تر کند.

وی افزود: این سازمان با بهره‌گیری از اسناد فرادستی به ترسیم چشم‌اندار خود پرداخته که حرکت راهبردی در مسیر حاکمیت کامل فضای اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی ایران معین شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: در این برنامه‌ها بهره‌گیری از تجربیات و نیروی انسانی متعهد و متخصص و پیش‌بینی در یگان‌های ارتش در حال اجراست.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: در راستای رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا ارتش یک سازمان نظامی معتقد، متعهد و کارآمد است که بینش و بصیرت عمیق سیاسی از ویژگی‌های کارکنان و خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: ارتش یکی از سالم‌ترین و کارآمدترین دستگاه‌های کشور است که نقش مهمی در بازدارندگی و تأمین امنیت و منافع ملی دارد.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: جنگ تمام‌عیار فرهنگی از طرف دشمن علیه مقدسات و ارزش‌های کشورمان وجود دارد و همان‌طور که می‌دانید جنگ نرم مقدمه‌ای برای جنگ سخت است لذا مسئولین در امور فرهنگی به ویژه باید توجه بیشتری داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام ‌و المسلمین آل‌هاشم اظهار داشت: با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر عرض می‌کنیم که دولت تدبیر و امید در اولین لایحه بودجه در سال گذشته رویکرد مناسبی نسبت به بودجه دستگاه‌های نظامی اتخاذ کرد.

وی تصریح کرد: عملکرد نهادهای فرهنگی نیروهای مسلح از جمله سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش تأثیر مستقیمی بر توان دفاعی دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در امور فرهنگی نیز به توجه بیشتر مسئولان نیاز است که امیدواریم با تدابیر دولت شاهد بهبود وضعیت در آن عرصه باشیم.

وی خاطر نشان کرد: خانواده بزرگ ارتش اهداف مقدسی دارد و برای حفظ دین و ارزش‌ها و میهن اسلامی جان خود را در کف دست گرفته و از هیچ تلاشی برای خدمت به اسلام و میهن عزیزیمان ایران اسلامی دریغ نکرده‌ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار