مراقب حریم خصوصی خود و دیگران در شبکه‌های مجازی باشید

گاه پیش می‌آید که بعد از باز کردن صفحه شخصی خود با پیامی روبرو شوید که یکی از دوستانتان مطلبی درباره شما منتشر کرده که از آن راضی نیستند.

 به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ گاه پیش می آید که بعد از باز کردن صفحه شخصی خود با پیامی روبرو شوید که یکی از دوستانتان مطلبی درباره شما منتشر کرد که از آن راضی نیستند.

چه خواهید کرد؟ به بخش امنیت شبکه مجازی گزارش می کنید؟ یا مستقیما با دوستتان تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که آن مطلب را حذف کند؟ و شاید اگر زیاد علنی شدن آن مطلب مهم نباشد با درج یک دیدگاه یا نظر زیر همان مطلب، پروسه حذف آن را به تاخیر می‌اندازید؟

در هر حال هر اقدامی که انجام می‌دهید در جهت حفظ حریم خصوصی خود انجام داده‌اید، دیگران نیز نسبت به شما توقع دارند که با اطلاعاتی که دارید حریم خصوصی شان را نقض نکنید.

اگر مطلبی را قصد دارید منتشر کنید حتما به گستره مخاطبان آن توجه کنید، مطالب کمی خصوصی را صحیح نیست به صورت عمومی منتشر کنید و فقط اجازه دسترسی آن را به دوستانتان بدهید ولی اگر  لیست دوستان شما  از افرادی که آنها را نمی‌شناسید پر شده، بهتر است فکری به  حالش بکنید، یا نسبت به گروه بندی دوستانتان اقدام کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار