کوچک‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نامه خاتمی به رهبر معظم انقلاب، مرا یاد نامه منافقین به حضرت امام(ره) انداخت

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت:با دیدن وشنیدن خبر نامه آقای خاتمی از طرف مجمع روحانیون به اصطلاح مبارز به رهبر معظم انقلاب یاد یک نامه افتادم که در اوایل پیروزی انقلاب، منافقین به حضرت امام (ره) نوشته بودند.

مهدی کوچک‌زاده با اشاره به نامه مجمع روحانیون مبارز با امضای سید محمد خاتمی به رهبر معظم انقلاب، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: با دیدن و شنیدن خبر نامه آقای خاتمی از طرف مجمع روحانیون به اصطلاح مبارز به رهبر معظم انقلاب یاد یک نامه افتادم که در اوایل پیروزی انقلاب، منافقین به حضرت امام(ره) نوشتند.

وی افزود: در آن نامه هم به نحوی ضمن به فراموشی سپردن کارهای خطایی که منافقین انجام داده بودند، از امام(ره) درخواست ملاقات داشتند و درصدد پوشاندن اعمال جنایتکارانه و خطای خودشان بودند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: در آن زمان امام(ره) جوابی دادند که برای همه ملت جالب بود، چرا که همه نگران بودیم که امام(ره) چه خواهد کرد؟ آیا اینها را به حضور خواهد پذیرفت یا رد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: امام(ره) در پاسخ به درخواست منافقین در یک سخنرانی جوابی دادند که شاه بیت آن این بود؛ شما اسلحه را زمین بگذارید، از مقابله با نظام و ملت دست بردارید، از غلط کاری‌ها دست بردارید من به دیدن شما می‌آیم.

کوچک‌زاده ادامه داد: می‌خواهم به آقای خاتمی و مجمع روحانیون مبارز عرض کنم که ما باور نداریم رهبر معظم انقلاب از شما و یا از هیچ احد دیگری کینه یا مسئله شخصی به دل داشته باشند.

وی تصریح کرد: تا جایی که من یاد دارم رهبر معظم انقلاب از شخص آقای خاتمی - همان طور که در دیدار خداحافظی ریاست جمهوری ایشان فرمودند - شخصیت فردی ایشان را دارای نکات قابل ستایش ارزیابی کرده‌اند، حیای ایشان و...

نماینده مردم تهران با بیان این که آقای خاتمی اشتباه تصور کردند، گفت: به اشتباه تصور کردند که نوشتن این نامه می‌تواند موجب تطهیر فعالیت سیاسی کسانی که معروف به فتنه‌گر هستند، شود.

وی ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اینها در خفا فتنه 88 را محکوم می‌کنند، خب همین مسائل را علنی کنند آن وقت می‌شود مصداق همان موضوعی که رهبری به دیدن شما می‌آید.

کوچک‌زاده در ادامه خاطر نشان کرد: اگر نیت از نوشتن نامه این مسائل نبوده و صرفا طلب شفا برای یک مریض که در دین‌مان مستحب است بود، دستشان درد نکند و انتظار دیگری نباید داشته باشند به این شکلی که رسانه‌ای شد.

وی ادامه داد: تاکید می‌کنم اگر این نامه با نیت خیرخواهانه با عنوان این که خواسته‌اند کار مستحبی انجام دهند و فرد مورد علاقه ملت در دوران نقاهت را دلجویی کنند دستشان درد نکند.

عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: اما اگر انتظار دارند این نامه باعث شود مقام معظم رهبری و ملت از فتنه 88 بگذرند تصور واهی است و اتفاق هم نخواهد افتاد.

کوچک‌زاده در پایان گفت: البته پیش‌داوری نمی‌کنم که این نامه به خاطر انتخابات آتی بوده است صرفا نوشتن این نامه مرا یاد نامه منافقان به حضرت امام انداخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار