معاون اجرای شرکت رجاء در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

ریل باس تهران کرج با 336 مسافر کودک و قیمت 1500 تومان راه اندازی شد/افزایش 15 درصدی قیمت بلیت قطار

فروزش گفت: اولین ریل باس تهران-کرج با 336 مسافر کودک و بهای بلیط 1500 تومانی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اولین قطار تهران-کرج با حضور بیش از 100 دانش آموز امروز همزمان با روز جهانی کودک راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش عبادالله فروزش معاون اجرایی شرکت رجاء با اشاره به اینکه قطار ریل باس تهران کرج برای اولین بار در این مسیر راه اندازی شده است این قطار برای جابجایی مسافران بین تهران و کرج راه اندازی شد و دارای 4 واگن ظرفیت 336 مسافر است.

وی در ادامه افزود: این قطار جزو ناوگان حمل و نقل جدید الورود است و دارای تهویه بسیار قوی است.

** بهای بلیت تهران- کرج 1500 تومان تعیین شد

معاون اجرای شرکت رجاء با اشاره به اینکه بهای این بلیت 1500 تومان است گفت: این قطار روزانه دارای  4 مسیر رفت و برگشت بین تهران و کرج است.

فروزش در ادامه افزود: به دلیل حجم عظیم مسافران در این مسیر و پاسخگو نبودن مترو این قطار در منطقه جغرافیایی بسیار مناسب راه اندازی گردید.

**ارائه کارت ملی برای خرید بلیت قطار الزامی شد


وی به الزامی بودن ارائه کارت ملی در هنگام خرید بلیط قطار اشاره کرد و گفت: با توجه به راه اندازی کردن سامانه جدید خرید بلیت ارائه کد ملی و همراه داشتن کارت ملی در هنگام خرید بلیط الزامی است.

** افزایش 15 درصدی قیمت بلیت قطار

فروزش در ادامه به افزایش 15 درصدی قیمت بلیت قطار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر قیمت بلیت در مسیرهای مختلف از 2 تا 20 هزار تومان افزایش یافته است.

وی مسیرهای مختلفی از جمله تهران- مشهد و تهران- تبریز و تهران –اهواز را ازجمله مسیرهایی که قیمت بلیت آنها  افزایش یافته‌اند دانست و گفت: با توجه به اینکه قطار جزو حمل و نقل سبز است باید فعالان اقتصادی در این بخش راضی باشند و این بخش برای آنها سود آور باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر مااز قیمت تعیین شده برای افزایش بهای بلیت راضی نیستیم و بسیار پایین‌تر از پیشنهاد ما است.

وی در ادامه گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک قیمت بلیت به بهای پیشنهادی ما برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رجا ، ریل ، تهران ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۹:۱۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
من مجبورم هفته ای 2 مرتبه با قطار کرمان - تهران سفر کنم. این قطار بسیار سرده،همیشه مجبورم با خودم پتو ببرم و همیشه هم سرما خورده ام و اینکه کوپه ها بسیار کثیف... بیش از اندازه هم تکون میخوره و میلرزه که اصلا نمیتونی بخوابی... از وقتی این قطار 12تومن بود تا حالا که 70تومن شده هیچ تغییری نکرده....ملافه های یکبار مصرف مسخره فقط پارچه ای شدن که خیلی بهتره ولی بازم نمیدونم چرا این قدر بلیط قطار بی کیفیت سیر صعودی داره طی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۶:۵۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
آقای فروزش خیلی جالب ازمقدارافزایش قیمت بلیت راضی نیستید ولی ازمیزان خدمات حتمآ راضی هستید لطف کن یفکری برای خط اهواز تهران بکنید دراین ماه 3باربسته شد وبا پس دادن مبلغ بلیت اکتفا کردیدمردم ازیکماه پیش برای روزسفربرنامه میریزند بعدخیلی راحت پولشن میدید وسلام نه حتمآبایدقیمت بلیت زیادکردخیلی ارزونه صدرحمت به اسکانیا لاقل این مسیر12ساعته میره
Iran (Islamic Republic of)
لشگری
۱۶:۰۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
قیمت بلیط های قطار بین 25 تا 30در صد افزایش داشته نه 15درصد مثلا بلیط 53200تومان رو 70000تومان کردن یعنی 31.4درصدافزایش بدون هیچ سرویس دهی اضافی واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۳۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
کیفیت قطارها که افتضاحه مثلا با قطار مشهد قزوین که لوکس 4 نفره وبابت هرنفر 70هزار تومان بودبرگشتم کوپه اینقدر کثیف وسرد بود که سرماخوردم گرون کردن اونم بااین سرویس دهی شاهکاره والا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
خیلی خوبه ولی برای خرید یک بلیط ساده
ارائه کارت ملی دیگه خیلی مسخره س!!!
آخرین اخبار