به دليل انجام بازسازي خط در راه‌آهن ناحيه تهران؛

رجاء از مسافران محور خراسان و شمال براي تأخير قطارها عذرخواهي مي‌كند

شركت حمل و نقل ريلي رجاء از مسافران خود در محورهاي خراسان و شمال براي تأخير قطارها، ناشي از بازسازي خطوط ريلي در دو بلاك ري-بهرام و بهرام-ورامين توسط راهآهن ج.ا.ا، عذرخواهي مي‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  روابط عمومي و امور بين‌الملل رجاء با اعلام اين خبر افزود: اين تأخيرها كه به منظور نوسازي و ارتقاي خطوط ريلي اين دو بلاك و در پي آن افزايش سرعت قطارها از سوي راه‌آهن ج.ا.ا از روز دوشنبه ۳۰ تيرماه آغاز شده احتمالا تا پايان عمليات بازسازي ادامه خواهد داشت.
 
اين شركت ضمن عذرخواهي از مسافران همه قطارهاي خود در اين دو محور كه طي مدت عمليات بازسازي دچار زحمات و مشكلاتي مي‌شوند اعلام كرد: همكاران ما در بخش‌هاي راهبري تدابير لازم را در خصوص تأمين مايحتاج به ويژه آب معدني انديشيده و در طول سفر بين مسافران توزيع مي‌كنند.
 
در اطلاعيه روابط عمومي رجاء آمده است: شركت رجاء بر اساس قوانين و مقررات، به تمام مسافراني كه قطارهايشان با تأخير بيش از حد مقرر وارد مقصد مي‌شوند به نشانه عذرخواهي ۵۰ درصد بهاي بليت را برگشت مي‌دهد.

شركت حمل و نقل ريلي رجاء در اين دو محور قطارهاي مختلفي را اعم از: ويژه، درجه يك اكسپرس و درجه دو با قيمت‌هاي مختلف در سير دارد كه بر اساس نوع قطار و هزينه پرداختي خدمات مختلف و متنوعي مانند: پكيج پذيرايي، آب معدني، نشريه، پزشك قطار و سيستم تهويه مطبوع در اين قطارها ارائه مي‌شود كه البته برخي از قطارهاي درجات پايين‌تر فاقد سيستم تهويه مطبوع مي‌باشند.


  اين شركت ابراز اميدواري كرد با تلاش همكاران راه‌آهن ج.ا.ا، عمليات بازسازي اين خط در سريع‌ترين زمان ممكن به پايان برسد تا علاوه بر افزايش سرعت، قطارها مطابق زمان مشخص شده به مقصد برسند.
 
                بازسازي و نوسازي خطوط ريلي در تمام كشورها در زمان‌هاي غير پيك سفر انجام مي‌شود كه در كشور عزيزمان ايران، ايام ماه مبارك رمضان جزو ايام غير پيك و كاهش تقاضاي سفر محسوب مي‌شود.
برچسب ها: رجا ، قطار ، تاخیر ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار