انتشار نقشه جدید قلمرو خلافت ادعایی گروه تروریستی "داعش"

نقشه جدیدی از قلمرو خلافت ادعایی گروه تروریستی داعش تا سال 2020 منتشر شد که در آن کشورهای مختلف خاورمیانه، آسیا، شمال آفریقا و بخش هایی از اروپا جای گرفته اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، این نقشه که در روزنامه انگلیسی دیلی میل منتشر شد نشان می دهد گروه داعش برای تسلط بر کشورهای حوزه بالکان به ویژه کشورهای رومانی، بلغارستان و یونان و گسترش قلمرو از اروپای شرقی تا کشور اتریش برنامه ریزی کرده است.


دیلی میل نوشت: داعش بخش زیادی از دولت ادعایی خود را در اراضی ای که تاکنون به کنترل خود در آورده است متمرکز کرد، آنان مرزها را کنار زدند تا اساس دولت آینده خود را شکل داده باشند.

در توضیح این نقشه که موسوم به "نقشه خلافت اسلامی" شده، آمده است که قلمرو خلافت خودخوانده تکفیری‌ها شامل چندین ولایت می‌شود که هر ولایت نیز شامل چند امارت خواهد بود که عبارتند از:
ولایت عراق شامل عراق و کویت
ولایت شام شامل سوریه، لبنان، فلسطین، اردن و سینا
ولایت حجاز شامل عربستان سعودی، امارات، قطر، بحرین و کشور پادشاهی عمان
ولایت یمن
ولایت خراسان شامل ایران، افغانستان و ازبکستان


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خادم
۱۰:۴۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۳
به مولا علی اگر امام خامنه ای حکم جهاد به ما ایرانیان بدهد کاری میکنیم که با اون سه ملعون برن ته جهنم دسته جمعی حالشو ببرن
United States of America
سیاوش
۱۳:۰۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
شتر در خواب بیند پنبه دانه.
جانیان داعش بدانید که ایران سرزمین شیران است، نه عراق و سوریه و... هرگونه تحرکی درنوار مرز به لطف و قوه الهی با کمک سربازان امام زمان و نیروهای جان بر کف ارتش و سپاه و مرز بانان غیور در نطفه خفه خواهد شدانشاا.. میتوانید شانستان را امتحان کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۳
چه توهمی معلوم نیست چی مصرف کرده :دی
آخرین اخبار