فکرآزاد در همایش کاربرد لیزر در پزشکی نظامی:

کنترل تهدیدات لیزری باید بررسی شود/ بررسی پیشگیری از سلاح‌های کور کننده

رئیس انجمن لیزر پزشکی ایران گفت: یازده مقاله ISI به نام دانشگاه آجا ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، "رضا فکرآزاد" رئیس انجمن لیزر پزشکی ایران در همایش کاربرد لیزر در پزشکی نظامی که در سالن همایش‌های بیمارستان گلستان نداجا برگزار شد، اظهار داشت: انجمن لیزر پزشکی به عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم‌نهاد برای نشر و بسط دانش تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت پزشکی نظامی به عنوان یک مقوله مهم افزود: هشت ماه پیش در دانشگاه آجا جلسه‌ای داشتیم و تصمیم گرفتیم که باید در این بخش نقش‌آفرینی کنیم و انجمن لیزر پزشکی ایران و مرکز ملی علوم و فنون لیزر و ارگان‌های مرتبط در این بخش نقش‌آفرینی کنند.

فکر آزاد با اشاره به چاپ مقالات علمی به نام دانشگاه آجا تصریح کرد: یازده مقاله ISI به نام دانشگاه آجا ثبت شده است و امیدواریم در این همایش دو روزه با همفکری و هم‌اندیشی به فرزندان کشور خدمت کنیم.

رئیس انجمن لیزر پزشکی ایران در پایان با اشاره به اینکه اگر در آرامش هستیم به خاطر این است که فرزندانمان در اقصی‌نقاط این مرز و بوم خدمت می‌کنند، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا به فرزندان کشورمان خدمت کنیم و در بخش تهدیدات لیزری با بحث و بررسی در مورد سلاح‌های کور کننده با هم‌افزایی فیزیکی و پزشکی در ارتقاء علم ایران در جهان تلاش کنیم و بر قله‌های عزت قرار گیریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار