سردار غلامپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مفاهیم دفاع مقدس به نسل بعد منتقل شود

فرمانده قرارگاه کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: حوادث و نمونه‌های فراوان در ۸ سال دفاع مقدس وجود دارد که پتانسیل تحول در نسل جوان را دارد و باید آن را احیا و به نسل جوان منتقل کنیم.

سردار سرتیپ "احمد غلامپور" فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره چگونگی الگوسازی دفاع مقدس برای نسل جوان اظهار داشت: وقتی به تاریخ کشورهای بزرگ دنیا نگاه می‌کنیم، می‌بینیم جنگ‌هایی در کشورشان رخ داده که به هیچ عنوان قابل قیاس با جنگ هشت سال دفاع مقدس نیست و مشاهده می‌شود که چگونه به جنگ‌های خود توجه و آن را بزرگ‌نمایی می‌کنند.
 
وی با اشاره به نمایش تاریخ جنگ به دانش‌آموزان به عنوان افتخار ملی در برخی از کشور‌های بزرگ دنیا افزود: آن‌ها حوادث جنگ را برای دانش‌آموزان خود تعریف و روی آن مانور می‌کنند.
 
فرمانده قرارگاه کربلا با انتقاد از به نمایش گذاشته نشدن کامل اتفاقات، دستاورد‌ها و ویژگی‌های جنگ اظهار داشت: باید دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس را تبیین و آن را به نسل آینده منتقل کنیم.
 
وی ادامه داد: متأسفانه نسل ما خیلی نسبت به دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس آگاه نیست و خیلی از کار‌ها انجام نشده و در مقایسه با خیلی از کشور‌ها نتوانستیم جنگ را به خوبی به نسل آینده منتقل کنیم.
 
سردار غلامپور در پایان خاطر‌نشان کرد: حوادث و نمونه‌های فراوان در ۸ سال دفاع مقدس وجود دارد که پتانسیل تحول در نسل جوان را دارد و باید آن را احیا و به نسل جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار