حجت الاسلام و المسلمین طائب در مراسم" شب خاطره":

آن که لرزه به جان اسرائیل انداخت شهید تهرانی مقدم بود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: آن که لرزه به جان اسرائیل انداخت شهید تهرانی مقدم بود که سیستم هایی که وی ایجاد کرده بود باعث مچاله شدن اسرائیل شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب استاد حوزه و دانشگاه در مراسم "شب خاطره" که به مناسبت بزرگداشت شهادت سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی مقدم در تالار اندیشه برگزار شد اظهار داشت: صحبت پیرامون یک شخصیت برجسته و با برکت است که رهبری وی را" دانشمند پارسا "نامیدند.

وی افزود: حاجی بین سه نقطه دانش، هدف دانش و تاثیر هدف دانش ارتباط ایجاد کرده بود و تمام کارها را با اخلاص برای رضای خدا انجام می داد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان توانایی شهید تهرانی مقدم در عرصه صنعت موشکی و تشخیص تهدید از جانب ایشان تاکید کرد: وصیت نامه شهید تهرانی مقدم این بود که می خواست اسرائیل را نابود کند و شهید تهرانی مقدم بسیار ولایت مدار بوده و نائب امام و امام (ع)را با هم مرتبط می دید و با هم درنظر می گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین طائب با بیان این که شهید حسن تهرانی مقدم باعث ترس رژیم صهیونیستی شده اظهار داشت: آن چه که اسرائیل را به لرزه انداخته و مچاله کرده همین سیستم هایی است که وی به وجود آورده که در غزه،لبنان و ایران قابل مشاهده است.

وی در پایان با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید حسن تهرانی مقدم و ولایت مداری ایشان خاطرنشان کرد: شهید تهرانی مقدم در کار عالی بود و اگر بخواهیم در زمینه مدیریت اسلامی الگویی پیدا کنیم به شهید حسن تهرانی مقدم بر می خوریم که به مبداً خودش وصل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۱۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
درود به روان پاک شهید بزرگوار و بلند همت و شجاع سردار بزرگ حسن تهرانی مقدم.
آخرین اخبار