سردار "محمد تهرانی‌مقدم" عنوان کرد

ماجرای توسل شهید تهرانی‌مقدم به امام‌رضا(ع) و پرتاب موشک به قلب بغداد/ حفظ غزه کار ما بود/ چرا اوباما نتوانست به ایران حمله کند؟

برادر شهید حسن تهرانی‌مقدم گفت: حاج حسن در کنار مسئولیت‌های خود در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در جهاد خودکفایی از کارهای فرهنگی و خیریه غافل نبود و مؤسسه شهدای غدیر در ادامه فعالیت‌های خیریه این شهید بزرگوار بود که هنوز هم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، در نشست خبری که با عنوان " جام پارسای بی‌ادعا شهید حسن تهرانی‌مقدم" صبح امروز در فرهنگسرای رسانه برگزار شد، ضمن بررسی ویژگی‌های اخلاقی آن شهید برنامه‌های این جام در هفته جاری تشریح شد.
 
برادر این شهید با تأکید بر اینکه شهید تهرانی‌مقدم در کارهای خیریه همواره ثابت قدم بود، اظهار داشت: ایجاد مؤسسه شهدای غدیر از اقدامات آن شهید بزرگوار بوده و او همواره با گره‌گشایی از کار مستمندان کارهای خود را نیز گره‌گشایی می‌کرد.
 
سردار محمد تهرانی‌مقدم افزود: اگر این شهید به این درجه رسید که دانشمند برجسته بود فقط از جایگاه علمی نبود بلکه او راهش را با استعانت از اهل‌بیت(ع) آغاز کرد و ادامه داد.
 
وی یادآور شد: در یکی از پرتاب‌ها برای برادرم مشکل پیش آمده بود و بعد از این که به مشهد رفت و به امام رضا(ع) متوسل شد، مشکل حل شد و بر روی موشک آیه "و ما رمیت اذ رمیت" را نوشت و آن موشک را به قلب بغداد پرتاب کرد.
 
سردار تهرانی‌‌مقدم در ادامه به بیان خوابی که از شهید تهرانی‌مقدم دیده بود اشاره و تصریح کرد: او را در اوج دیدم و علتش را پرسیدم که حسن در جواب به من گفت به من مأموریتی داده‌اند که آن را انجام می‌دهم و بعد از آن که مأموریتش را پرسیدم از آن بالا غزه را به من نشان داد و گفت حفظ غزه کار ما بود.
 
وی گفت: ما در هر مجلسی که به نام شهدا باشد از اول تا آخر حضور داریم.
 
سردار تهرانی‌مقدم افزود: از جمله مساجدی که ما قبل از انقلاب فعالیت‌های انقلابی انجام می‌دادیم مسجد جلیلی بود که با حمایت‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی پیگیری می‌شد و شهدای ما در محضر چنین اساتیدی رشد کردند و شجاعانه مسیر پیروزی انقلاب را ادامه دادند.   
 
وی تصریح کرد: در تشکیل سپاه پاسداران، حاج حسن از اولین نفراتی بود که در این نهاد انقلابی فعالیت خود را شروع کرد.   
 
سردار تهرانی‌مقدم  با اشاره به انگیزه شهید تهرانی‌مقدم برای تأسیس یگان موشکی در سپاه پاسداران گفت: بعد از آن که "مصطفی چمران" به مقام شهادت رسید، حاج حسن ابتدا یگان توپخانه‌ای سپاه را تأسیس کرد و سپس یگان موشکی آن را که همه این‌ها با دست خالی انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون که ایران به عنوان ششمین قدرت موشکی جهان می‌درخشد از تلاش‌های این دانشمند بی‌ادعاست که با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان داخل مملکت در شرایط تحریم و اوج مشکلات توانست کشور را به اقتدار برساند، در شرایطی که اوباما می‌گفت گزینه‌ها روی میز است اما نتوانست به ایران حمله کند.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین رسولی
۰۹:۳۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
کسیکه بی ادعا راه اعمه اطهار را ادامه داد و نتیجه آن شهادت بود. همه ایران مدیون زحمات اوست.
همیشه زنده هست.
Iran (Islamic Republic of)
علی حسنی
۱۰:۲۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
روحت شاد.یادت گرامی
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۰۰:۱۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
به داشتن چنین سرداران دلیر و قدرتمندی افتخار میکنم که ایرانیم و راهشان را ادامه خواهیم داد.
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۰۰:۱۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
به داشتن چنین رزم آوران دلیر و قدرتمندی افتخار میکنم که ایرانیم و راهشان را ادامه خواهیم داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
روح و روانت شاد باد .....سردار . آرزویت را برآورده میکنیم ...که همان نابودی اسراییل بود
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۱:۵۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
برامون دعا کنین شهدا .تا ابد توقلبمون جا دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
خداوند رحمتش کند. امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
نامت یادت در قلبهای ما خواهد ماند راهت را ادامه میدهیم سردار .
آخرین اخبار