رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد

درخواست همکاری وزارت بهداشت برای آغاز طرح محب در بیمارستان طُرفه

پیوندی گفت: از وزیر بهداشت درخواست همکاری برای آغاز طرح محب در بیمارستان طُرفه را داریم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز 19 آبان در مراسم افتتاحیه کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی شبکیه و رونمایی از دستگاه اگزایمر برای انجام جراحی‌های عیوب انکساری گفت: به دلیل شیوع دیابت در کشور به خصوص در تهران ایجاد چنین کلینیک‌هایی بسیار مهم تلقی می‌شود که امروز بیمارستان طُرفه قدم بزرگی را برای خدمت به بیماران دیابتی و دیگر بیماران نیازمند به خدمات چشم‌پزشکی برداشته است. 
 
وی به طرح تحول نظام سلامت و کتاب تعرفه‌گذاری خدمات اشاره و عنوان کرد: ما دانشگاهیان قول می‌دهیم که در اجرای هرچه بهتر این طرح تمام تلاش خود را به کار ببندیم و ضمن صیانت از جامعه‌ی پزشکی از حقوق مردم هم حفاظت کنیم. 
 
پیوندی با اشاره به این که بیمارستان طرفه مشکلات زیادی دارد، عنوان کرد:‌ یکی از این مشکلات قدیمی بودن ساختمان بیمارستان است که مربوط به 80 سال پیش است، بنابراین از وزیر بهداشت درخواست شروع طرح محب را در این بیمارستان داریم. در واقع طرح محب ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان طُرفه است که امیدواریم همکاری‌های لازم برای آغاز ساخت بیمارستان جدید انجام شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار