نوع سبک زندگی مهمترین چالش در حوزه "خانواده" است

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: نوع سبک زندگی مهمترین چالش در حوزه زنان و خانواده است و باید به این موضوع بیشتر پرداخته شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،"مینو اصلانی" افزود: از آنجا که زنان به عنوان محور اصلی سبک زندگی محسوب می شوند، می توانند در تغییر سبک زندگی خانواده ها، تاثیر بهتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: تغییر سبک زندگی به ایرانی - اسلامی، به لحاظ اقتصادی، فرهنگی، تربیت نسل های آینده و انتقال ارزش های نظام و انقلاب به این نسل تاثیرگذار است و باید در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد.

اصلانی با اشاره به وجود 110 هزار حلقه صالحین در سطح کشور افزود: از حلقه های صالحین برای آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی استفاده می شود تا بتوان مهارت های لازم را در خصوص سبک زندگی به خانواده ها آموزش دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حلقه های صالحین در سطح دانش آموزی و دانشجویی نیز فعالیت دارند، می توانند با آموزش آینده سازان کشور، سبک زندگی مناسب و مطابق با روش های اسلامی را به آنان بیاموزند.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور به کمبود حوزه های علمیه ویژه بانوان نیز اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از چالش های موجود در حوزه زنان، کمبود حوزه علمیه ویژه خواهران است که در بسیاری از شهرهای کشور وجود ندارد.

اصلانی گفت: در برخی شهرهای کشور نیز حوزه های علمیه در سطح یک و دو وجود دارد که جوابگوی نیاز سرمربیان حلقه های صالحین نیست و باید این افراد از تحصیلات سطح سه حوزه برخوردار باشند.

به گفته وی، براساس آمار، 9 میلیون زن بسیجی در بسیج جامعه زنان کشور فعالیت دارند و دو میلیون نفر در حلقه های صالحین ساماندهی شده اند.
/ انتهای خبر
منبع:ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار