اسحاقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزیر علوم جلوی پروژه دولتی‌سازی تشکل‌های دانشجویی را بگیرد

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: دولتی‌سازی تشکل‌های دانشجویی در حال شکل‌گیری است در این رابطه باید به استقلال تشکل‌های دانشجویی اهمیت داده شود و از دولتی‌سازی تشکل‌های دانشجویی جلوگیری شود.

"محمدصادق اسحاقی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن، با بیان اینکه از وزیر علوم توقع داریم به تعهدات خود در روز رای اعتماد پایبند باشد، اظهارداشت: موضع مشخص وی نسبت به فتنه‌گران باید مورد تاکید قرار گرفته و خط قرمز وزارت علوم باشد.

وی با تاکید بر اینکه فرهادی باید توجه داشته باشد که دانشگاه نیازمند فضایی امن و به دور از جنجال‌های سیاسی برای رشد علمی است، گفت: متاسفانه روند دولتی‌سازی تشکل‌های دانشجویی در حال شکل‌گیری است در این رابطه باید به استقلال تشکل‌های دانشجویی اهمیت داده شود و از دولتی‌سازی تشکل‌های دانشجویی جلوگیری شود.

اسحاقی تاکید کرد: از وزیر علوم انتظار داریم فضای دانشگاه‌ را به سمت فضای باز فرهنگی برده و از جنجال‌های سیاسی و تبدیل شدن دانشگاه به باشگاه سیاسی خودداری کند.
 
عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در پایان خاطر نشان کرد: خواسته دیگر دانشجویان از وزیر علوم این است که به فضای علمی دانشگاه اهمیت دهد و به پویایی علمی توجه کند.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار