رئیس سازمان استاندارد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نتایج آزمون بنزین هنوز جمع‌بندی نشده است/اطلاعی از مرکز تست خودرو کرمان نداشتیم

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: ما اطلاعی از این مرکز نداشتیم ولی قطعا کنترل های لازم ر ا به عمل خواهیم آورد که اگر بر اساس استانداردهای روز اروپا باشد می تواند به کارش ادامه دهد اما اگر نبود یا تقویتش می کنیم یا پروژه قدیمی را پی گیری می کنیم.

نیره پیروزبخت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از پیشنهاداتی که به شورای استاندارد ارسال کرده‌ایم مربوط به تدوین استاندارد کیفیت برای سازمان ملی استاندارد است، اظهار داشت: پیشنهاد دادیم یک مرکزیتی برای مباحث مربوط به استاندارد کیفیت برای سازمان ملی استاندارد قائل شوند تا هر مرکزی تحت هر عنوانی اقدام به ارائه جایزه کیفیت نکند.

رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: عملی شدن این اقدام در واقع باعث می شود تا از  این به بعد کیفیت واقعی به مردم نشان داده شود.

وی همچنین در خصوص مرکز تست خودرویی که در کرمان احداث شده است، گفت: ما اطلاعی از این مرکز نداشتیم ولی قطعا کنترل های لازم ر ا به عمل خواهیم آورد که اگر بر اساس استانداردهای روز اروپا باشد می تواند به کارش ادامه دهد اما اگر نبود یا تقویتش می کنیم یا پروژه قدیمی را پی گیری می کنیم.

پیروزبخت در خصوص آزمون بنزین نیز اظهار داشت: نتایج هنوز جمع بندی نشده است و در صورت جمع بندی کامل ارائه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: از تهران و 8 کلانشهر دیگر حدود 50 نمونه آزمون بنزین گرفتیم که تمام آزمایشات در داخل کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: استاندارد ، بنزین ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار