اردبیل؛

178 هزار تن ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: در 8 ماه نخست سال جاری 178 هزار تن ترانزیت خروجی از پایانه مرزی بیله‌سوار داشتیم که این رقم در مقایسه با 211 هزار تن ترانزیت سال گذشته 33 درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ عبدالحسین علی اکبری ترانزیت ورودی کالا را از پایانه مذکور 144 هزار تن اعلام کرد و افزود: این میزان ترانزیت نسبت به سال گذشته 33 درصد کاهش داشته است.

وی همچنین گفت: در هشت ماه گذشته 107 هزار تن صادرات را از پایانه مرزی بیله‌سوار شاهد بودیم که در مقایسه با سال گذشته که حدود 103 هزار تن بود با رشد چهار درصدی مواجه هستیم.

مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان اردبیل افزود: در حال حاضر 42 دستگاه تردد شمار آنلاین در 21 نقطه از محورهای مواصلاتی استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده است.

علی اکبری گفت: از مجموع دستگاه‌های تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان 10 دستگاه آن در سال جاری نصب و راه‌اندازی شده است.

وی از نصب و راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف سرعت و سامانه پلاک‌خوانی در جاده‌ها و محورهای استان اردبیل خبر داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: در 5 نقطه از محور اردبیل،گرمی، بیله‌سوار، پارس‌آباد و 2 نقطه از محور پارس‌آباد و مشگین‌شهر سیستم ثبت تخلف راه‌اندازی و بهره‌برداری شده است.

علی اکبری با بیان اینکه در سال جاری نیز سایت ورودی سرعین در محور اردبیل ، سرعین نصب، راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: در حال حاضر مراحل سخت افزاری دوربین‌های هوشمند شناسایی خودکار وقایع در 10 سایت به اتمام رسیده است.

وی گفت: دوربین‌های هوشمند شناسایی خودکار وقایع نوعی شناسگر آب و هوایی و ترافیکی هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.