مسکن در هفته ای که گذشت:

افزایش تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده/ ثبات در بازار مسکن تا سال آینده

این هفته بر خلاف سایر هفته های گذشته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله افزایش تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده و ثبات در بازار مسکن تا تابستان سال آینده ،بودیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران این هفته بر خلاف سایر هفته های گذشته شاهد اتفاقات بسیاری  از جمله افزایش تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده و ثبات در بازار مسکن تا تابستان سال آینده ،بودیم.
براساس این گزارش رییس اتحادیه املاک استان تهران:
رییس اتحادیه املاک استان تهران گفت: من این امید را به مردم می‌دهم که در حال حاضر قیمت تمام شده مسکن در حدی نیست که توقع افزایش قیمت داشته باشیم.

واحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ‌500 واحد مسکن ویژه از 2500 واحد تا پایان فصل پاییز به متقاضیان تحویل داده شده و در اسفند ماه نیز یک هزار واحد از این تعداد نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر کل برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی از پیش بینی ادامه روند ثبات در بازار قیمت مسکن تا نیمه سال آینده خبر داد.
معاون وزير راه و شهرسازي تأکيد کرد: در دوره جديد نوسازي بافتهاي فرسوده که تا 300 هزار واحد هدفگذاري شده است به کيفيت ساخت و ساز و مقاومت ساختمان توجه جدي داريم.

غفرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: دستیابی به شناسنامه فنی‌ملکی نیازمند یک همسویی با همه دست‌اندرکاران و ذی‌نفعان است؛ یعنی کسانی که میل دارند این سرمایه‌های ملی به درستی، فنی و باکیفیت ساخته شوند.

ایزدی خبر داد:

مدير عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ايران گفت: بانک مرکزی بخشنامه پرداخت وام‌های نوسازی و وديعه مسکن بافت‌های فرسوده را ابلاغ کرد.

رییس اتحادیه املاک استان تهران عنوان کرد:

رییس اتحادیه املاک استان تهران گفت: سال آینده بازار مسکن آرام است و شاهد افزایش قیمت مسکن نخواهیم بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار