کرمانشاه؛

پتانسیل‌های خوب استان برای احداث صنایع سیمانی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه می‌گوید:استان کرمانشاه پتانسیل‌های خوبی برای احداث صنایع سیمانی وجود دارد و از سرمایه‌گذارانی که بخواهند در این بخش وارد شوند،حمایت می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛رضا رحیمی گفت:کرمانشاه می‌تواند صاحب چند کارخانه سیمان دیگر شود و تا هر اندازه که بازار کشش داشته ‌باشد ظرفیت تامین خوراک این صنایع در کرمانشاه وجود دارد.

وی ادامه داد:برای احداث کارخانه‌های سیمان، سه امتیاز اساسی، وجود منابع معدنی و همجواری با عراق "یک بازار پر ظرفیت برای محصولات سیمانی" و نبود مشکل تامین آب از دیگر مزایای کرمانشاه برای احداث صنایع سیمانی است.

رحیمی اظهار داشت: اگر سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تمایل داشته‌باشند می‌توان کارخانه‌های سیمانی در استان و خصوصا در نقاط مرزی راه‌اندازی کرد که انواع تیپ‌های مختلف سیمان سفید را تولید کنند.

وی از حمایت از سرمایه‌گذارانی خبر داد که بخواهند وارد این عرصه شوند و تصریح کرد:ما از نظر مجوز، تامین خوراک و مواد معدنی، تامین سرمایه و پرداخت تسهیلات مناسب خصوصا از محل صندوق توسعه ملی این افراد را حمایت می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه دو کارخانه سیمان فعلی کرمانشاه از مجهزترین‌ کارخانجات سیمان هستند، خاطرنشان کرد: این دو کارخانه ظرفیت خوبی برای اشتغال و صادرات در کرمانشاه ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.