«مصطفی کیایی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

«عصر یخبندان» در سی ‌وسومین جشنواره‌ی فجر خواهد درخشید

کارگردان «عصر یخبندان» فیلم با دشواری بسیاری ساخته شده و پیش‌بینی حضور در بخش مسابقه‌ را می‌کردم و در این دوره خواهد درخشید.

«مصطفی کیایی» کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص راه یافتن فیلم عصر یخبندان به بخش سودای سیمرغ گفت: 90 درصد لوکیشن‌های فیلم عصر یخبندان در برف و باران بود و پیش تولید بسیار سختی را در این کار گذراندیم.

وی در ادامه افزود: به تمام عوامل پشت صحنه و بازیگران فیلم خسته نباشید ویژه می‌گویم و به آنها این نوید را می‌دهم که زحمتشان در سی وسومین دوره جشنواره‌ی فجر به بار خواهد نشست.

کارگردان فیلم خط ویژه اظهار داشت: پیش‌بینی این‌که فیلم به بخش سودای سیمرغ راه پیدا کند را می‌کردم چون داستان ما جذاب و مخاطب پسند است و فکر می‌کنم به دلیل قابل قبول بودن آن در سی‌وسومین جشنواره‌ی فجر خواهد درخشید.

مصطفی کیایی در پایان خاطر نشان کرد: فیلم عصر یخبندان را باید دید و چیزی نیست که بتوان آن را توصیف کرد، امیدوارم مخاطبان از این فیلم خوششان بیاید و با این اتفاق خستگی‌های ما برطرف شود.

گفتنی است فیلم عص یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی و تهیه کنندگی منصورلشکری قوچانی با بازی بهرام رادان، مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی و سحر دولتشاهی به بخش سودای سیمرغ سی‌ و سومین دوره جشنواره فجر راه یافت.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.