تهیه‌کننده «یحیی سکوت نکرد» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

باید به برخی مسائل در جشنواره فجر شک کرد

«تینا پاکروان» گفت: زمانی که فیلمی ناقص و ناتمام در بخش مقایسه انتخاب و فیلم‌های کامل کنار گذاشته می‌شود به یکسری از مسائل باید شک کرد.

"تینا پاکروان" تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص راه‌نیافتن فیلم "یحیی سکوت کرد" به بخش نگاه نو سی و سومین دوره جشنواره فجر گفت: فیلم "یحیی سکوت نکرد" یک فیلم خوش ساخت و صریح بود که شایستگی حضور در بخش نگاه‌نویسی و سومین دوره جشنواره فجر را داشت.

وی در ادامه افزود: فاطمه معتمدآریا تنها در فیلم‌های خوب بازی می‌کند و نقش وی در این فیلم یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین نقشهایش بود.

همچنین بازیگران خردسالی که در این فیلم ایفا نقش کردند به خوبی از پس کار خود برآمدند.

کارگردان فیلم "خانوم" اظهار داشت: این فیلم روایت تازه در سینما است و قصه‌ای آموزنده و اخلاق مدار دارد، من فیلم‌های دیگر را ندیدم و نمی‌توانم در مورد قضاوت داوران نظر بدهم اما وقتی فیلمی که هنوز فیلم‌برداری آن کامل نشده انتخاب و فیلم کامل کنار گذاشته می‌شود باید به یکسری چیزها شک کرد جالب است که بعضی از فیلم‌ها هنوز تدوین نشده و انتخاب شده بودند.

وی ادامه داد: من جزو افرادی بودم که از تمام قوانین و ضوابط این دوره از جشنواره پیروی کردم و فیلم را در زمان‌های مشخص شده تحویل دادم و دلیل راه نیافتن فیلم "یحیی سکوت کرد" به بخش نگاه نو را باید از داوران و هیئت انتخاب پرسید.

پاکروان در پایان خاطر نشان کرد: به نظر من قاضی نهایی برای فیلم‌ها مردم هستند و تنها نظر آنها برایم مهم است.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.